środa, 18 kwietnia 2018

Kwietniowe kartki

Najwyższy czas przyśpieszyć z naszymi zabawami, ale i tak nie mam pojęcia czy zdążę.
Słoneczko za głośno woła;D

Dzisiaj tak szybciutko
Przygotowałam jedną wspólną do Ani i Uli 

U Uli wiadomo- mapka, a u Ani wybrałam linię : motyw religijny ( aniołek), prostokąt, tekst.

http://iwanna59.blogspot.com/2018/04/kartki-przez-cay-rok-wytyczne-kwiecien.htmlhttp://kulskowo.blogspot.com/2018/04/675-kartki-bn-2018-kwiecienwytyczna.html

i aniołek w przybliżeniu
i reszta do Ani
beż, prostokąt, motyl
i na koniec linia :motyw religijny/cyfra/biel

i tu podpatrywałam tutek (klik) ale zrobiłam nieco inaczej
na wewnętrznej stronie można przykleić życzenia, lub włożyć je do środka razem z kasą- myślę że wygląda to fajnie:)
a na pewno jest bardzo oryginalnie:)

 na tym koniec


Dziękuję wszystkim  za komentarze i pozdrawiam bardzo wiosennie

30 komentarzy:

  1. Reniu, karteczki są piękne. Fajny pomysł na tą komunijną.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki. Widzę, że na Boże Narodzenie jesteś już przygotowana :))
    Podoba mi się pomysł z tą koperto-kartką.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie kartki ładne i ciekawe , ale ta na komunie -świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne wszystkie karteczki ale ta komunijna najbardziej mi sie podoba,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Raniu kartki są rewelacyjne , ale ta komunijna bije wszystko na głowę. Wyszła cudownie i w kolorystyce i w nietypowej formie i dodatkach . Jak dla mnie bomba !!! A że szukam inspiracji na komunijne kartki to chyba zajrzę do tego linka.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki wyglądają świetnie, ale mnie też najbardziej zachwyciła komunijna - no rewelacyjna jest i już :) Takiej jeszcze nie widziałam, bardzo mi się spodobała jej forma i ogólnie całokształt.
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stworzyłaś śliczne kartki. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kartki, każda piękna. Fakt komunijna jest cudna, ale ja tym razem pierwsze miejsce przyznaję Aniołkowi :-) Jest świetnie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki poczyniłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie karteczki przepiękne.Jednak numer 1 to komunijna.
    Pozdrawiam serdecznie i miłej pracy w ogrodzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu wszystkie karteczki świetne jak to u Ciebie. Ta komunijna jest wręcz rewelacyjna i również zajrzę pod podany link. Fakt, pogoda nie sprzyja kartkowaniu i ja też daleko w lesie z karteczkami. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne karteczki - szczególnie ciekawa ta komunijna, warto zapamiętać.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!! Wszystkie mi sie podobają, a ta ostatnia bardzo ciekawa już kliknęłam w link:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki, wszystkie a ta komunijna niezwykle pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Forma komunijnej torebeczki jest świetna, muszę ją zanotować w głowie, ale wszystkie karteczki wyszły Ci pięknie a maleńki aniołek jest przesłodki. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu swietne karteczki, zwłaszcza komunijna! Forma ciekawa i niepowtarzalna ;) brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne karteczki:)
    tez robimy z uczestnikami

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna kartka świąteczna! Ten aniołek jest przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podobają Twoje karteczki! 😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne karteczki powstały :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)