środa, 6 lipca 2016

Podsumowanie czerwcowej frywolitki

Jak już wiecie był to nasz ostatni temat w oswajaniu frywolitki, ale przez całe wakacje możecie dodawać wszystko to co usupłacie tutaj u Justynki (klik)
Temat ostatni, ale frywolitka zostanie z nami już na zawsze i tutaj pozwólcie mi na małą prywatę:)
Chciałabym serdecznie podziękować Justynce za odzew na luźny komentarz.
Gdyby nie Ty Justynko na pewno nie wgłębiłabym się tak w teorię i praktykę, a juz na pewno nie nauczyłabym się supłania czółenkiem, które dla mnie na początku było kosmosem :D
Uwielbiam te nasze lekcje, ale czas na zmiany, przynajmniej w tym temacie.
Dziękuje też i Wam, za to że brałyście w nich udział, co dodatkowo nas uskrzydlało i motywowało.
Ale najmocniej dziękuję Kazi za to że mimo że z czółenkiem i frywolitką jest za pan brat była z nami od samego początku:)
Nie zapominam też o tych z Was które, że mimo nie brały czynnego udziału,były przy nas i nam kibicowały:)
Dziękuję bardzo:)

A teraz już banerek i nasze prace- każda inna i wesoła i piękna
Zresztą zobaczcie :)


1/Anetka 


2/ Ola
3/ Bożenka
4/Justynka
5/Dorotka
6/Madzia

7/ Ewa
8/Terenia
9/ Kazi
 i moja praca

Na koniec dziękuje Wam za komentarze pod ostatnim postem.
Przyznam że jestem zaskoczona  i jest mi bardzo  miło, że moje torebki tak  bardzo sie Wam podobają:)

Pozdrawiam serdecznie:)


15 komentarzy:

  1. Wszystkie prace cudne, dziękuję za zabawę, motywację do działania, tworzenia, poszukiwania inspiracji. Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności powstały, bardzo mi się podoba frywolitka, będę musiała gdzieś się na lekce doczepić :DD dziewczynom gratuluję talentu

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zwierzątka :) może już wkrótce też uda mi się takie supłać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkie piękne i misternie ale krokodylek mnie rozbroił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudowne prace :) Ja akurat z tych "kibicujących" i powiem, że zawsze jestem oczarowana, z lekcji na lekcję chyba coraz bardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic specjalnego nie zrobiłam, tylko po prostu zgrałyśmy się w czasie, miejscu i w chęciach uczenia się tej pięknej metody wyplatania koronek. A jak zawsze podkreślałam i będę podkreślać frywolitkę kochamy i to widać w pracach. To wysiłek wszystkich i wszystkim należne są podziękowania, tak ja zresztą napisałaś. Pozdrawiam serdecznie i biegnę do frywolitek właśnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace są niesamowite !!!! Gratuluję wyobraźni i niezwykłej sprawności w tworzeniu tych frywolitkowych dzieł sztuki. Dobrej nocy - Ala

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu co prawda za czułenko nie złapałam , usupłałam raptem jakiś sznureczek ale kibicowałam Wam prawie od samego początku . Podziwiałam Wasze postępy w nauce i wszystko co stworzyłyście. Gratuluję Wszystkim uczestniczkom. A jak kiedyś będę w potrzebie nauki tej techniki to wiem gdzie mam się udać na lekcję.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cudowności dziewczyny stworzyły. Brawo!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z tych czasami kibicujących ;) Superowe zwierzątka. Zdolne kursantki miałyście dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic dodać nic ująć ,frywolitka rządzi,Wspaniałe owady ,a dziewczyny zdolne więc wszystko udało się na szósteczkę .
    Pozdrawiam Reniu

    OdpowiedzUsuń
  12. I mamy frywolne zoo bardzo ciekawe i pomysłowe, a jakie barwne:-) Nauka się kończy, ale umiejętności pozostają, co widać we wszystkich pracach no i jeszcze jeden temacik do ogarnięcia;-) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe prace powstały. Zwierzyniec jak się patrzy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne prace, jestem pod wielkim wrażeniem tych śliczności. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczynki ale piękne prace stworzyłyście :) łałą :) każda inna, każda piękna :*

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)