sobota, 2 lipca 2016

Mini hurcik i niespodzianka

mam przynajmniej  nadzieję, że będzie to miła niespodzianka i ktoś chętny się znajdzie:)
Ale nim przejdę do rzeczy to małe wyjaśnienie
Robiąc ostatnio porządki narzekałam na zbyt duże zapasy różnych materiałów i przydasiów.
Postanowiłam je nieco skurczyć, a że miałam zapotrzebowanie na torby (no bo jakby inaczej, kto zagląda ten wie :), uszyłam nieco więcej, do wyboru i koloru , w miarę moich możliwości.
Jedna z tych toreb trafia do puli nagród w akcji "Kreatywne Szydełko" 
kilka do moich Dziewczyn i jedną postanowiłam darować w ramach 3 rocznicy bloga, która właśnie mija w lipcu.
A że są to torby letnie to termin losowania juz za dwa tygodnie.
Mam nadzieję, ze komuś się spodobają :)
torby są duże, dobrze sie sprawdzą na plaży, na spacerze, czy zakupach, a myślę że i do pracy też będą się nadawać:)
To co chcecie?


Warunki udziału standardowe
1/ jesteś stałym obserwatorem bloga- jeżeli ktoś był i się wypisał, to sorry, ale na samo candy sie nie załapiesz,
2/ nie wiem które torby pozostaną do wzięcia, dlatego proszę o wskazania dwóch numerków,  które Cię interesują
3/ wysyłam tylko na terenie Polski

i to wszystko - jeżeli macie ochotę to możecie powiesić banerek u siebie na blogu

to teraz prezentacja:)
i żeby nie było pokazuję też podszewki, które niekiedy u mnie są dość zwariowane :D

1/
2/
3/

4/
5/
6/
7/
8/ ta jest zupełnie inna ,była szyta jako model, który nie przeszedł
mieści A4, ale w włożeniem tej wielkości może być problem- wszyłam za krótki zamek, więc jakby co to uprzedzam:)
wszystkie materiały zeszły do cna, jedynie zostało jeszcze trochę karmelkowej eko skórki, co mnie z jednej strony ciszy, będzie ciuteńko więcej miejsca, z drugiej jednak strony martwi, no bo z czego uszyję jesienne torby?
Coś wymyślę:D


55 komentarzy:

  1. Reniu, chyba jestem pierwsza. Jedynka wygrywa rzadko ale mam nadzieje , że to ten moment. Mam Twoja torbę :) i do tej pory używam. Bardzo ja lubię i mam ochotę na więcej wiec wybieram dwie ostatnie - 7,8.
    Baner zaraz wrzucam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu, gratuluję rocznicy bloga i życzę Ci wielu wspaniałych pomysłów i czasu, aby móc je zrealizować:)Torby wspaniałe - wszystkie piękne i praktyczne.Jak dla mnie - 8 i 4 - to moje faworytki:))Banerek zawieszam i zmykam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne torby i naprawdę trudny wybór. Dla mnie faworytem jest nr 7 jest prześliczna. Wybieram 5 i 7 :) Porywam banerek do siebie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, przede wszystkim gratuluje trzeciej rocznicy! Cieszę sie, że mogłam Cie spotkać w blogsferze:) Oczywiście z przyjemnością ustawię się w kolejce i będę liczyła na łut szczęścia. Wszystkie torby mi się podobają, szkoda że trzeba wybierać, ale skoro taki wymóg to stawiam na numety 1 lub 4.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje rocznicy i ustawiam się grzecznie w kolejce, dla mnie faworytem numerek 1. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję trzeciej rocznicy bloga :) życzę kolejnych cudownych, twórczych lat :)
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) jeśli szczęście uśmiechnęłoby się do mnie to 4 lub 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne blogowe 3 latka za Tobą a jeszcze więcej przed Tobą i tego Ci życzę.

    A po torby z miłą chęcią się ustawię w kolejce bo właśnie mam potrzebę nowej, dwie ostatnie sąna wykończeniu niestety i lada dzień zostanę tylko z torbą przeznaczoną na spacery i place zabaw dzieckowe :-) Moją faworytką jest nr 8! No cudo! A jako drugą wybieram też 4 :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne torby! Gratuluję tych trzech latek i życzę wielu wspaniałych pomysłów i ich realizacji. Z wielką przyjemnością tu zaglądam. Dołączam się do zabawy, wybierając numer 2 i 7.

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu torby świetne 😊 młodsza córka kazała zapisać się na 2 ( będzie dla niej 😊) banerek zwieszę jutro bo teraz dzióbię z telefonu 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję trzech latek. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy.
    Jak mi się poszczęści to wybieram 4 lub 8.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie zajrzałam do Ciebie i odrazu taka miła niespodzianka. Dopiero zaczęłam Cię obserwować, więc daję szansę stałym obserwatorkom. Torby są naprawdę śliczne i bardzo przydatne. Pozdrawiam wakacyjnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapomniałam złożyć gratulacji z okazji trzeciej rocznicy blogowania, więc robię to teraz i życzę następnych owocnych lat blogowania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje gratulacje Renatko:)dalszych szczęśliwych długich lat z nami:)Jeśli można to 4 albo 2.Serdeczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje z okazji rocznicy blogowania! Piękne rzeczy tworzysz! Życzę Ci wielu inspiracji i czasu na ich realizację! Chętnie wezmę udział w zabawie, bo torby są prześliczne! Moje serce najbardziej skradły nr 1 i 7 - genialne są! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna rocznica :-)gratuluję i dalszych sukcesów życzę. Reniu na takie śliczne prezenty z wielką przyjemnością się i ja zapisuję, nr 4 i 7 to mój wybór. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. 3 latka - piękny wiek :) Gratuluje rocznicy i życzę kolejnych. Torby bombowe, więc zapisuję się na 4 lub 6. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje rocznicy- oby było ich więcej. Torby świetne. Ja zapisuję się na 2 lub 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu, ja również bardzo chętnie ustawię się w kolejce, bo torby wspaniałe :)
    Moje faworytki to 1 i 2 :)
    Życze następnych cudownych, blogowych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Torby wyglądają świetnie, stylowy dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wchodzę w to, dla mnie nr 4 i 7, super by się przydała do sesji zdjęciowej do nowej kreacji i zaprezentować Twoją eko torbę na moi blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no to ja się też piszę przedwakacyjnie na Candy, bo jutro jadę z chłopakami do mamy :)
    Gratuluję rocznicy i obyś była z nami jeszcze dłuuuugo w blogowym światku, żebyśmy mogły się razem z Tobą uczyć i oglądać cuda jakie tworzysz :)
    jeśli miałabym wybierać to nr 2 i 6 :) ale wszystkie torby są śliczne :)
    pozdrawiam serdecznie Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Reniu gratuluję rocznicy,można zatem powiedzieć ,że kopa lat zleciała Ci na blogowaniu i życzę kolejnych tak udanych,oby tylko Ci sił starczyło na prowadzenie blogów.
    Wszystkie torby sa odjazdowe ,ale wybieram 4 i 6.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych lat blogowania :) Cieszę się ,że trafiłam do Ciebie ,wspaniały blog, bardzo mi się u Ciebie podoba :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję, gratuluję i jeszcze raz gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania. Cieszę się, że jesteś :-) Nie będę więcej pisać, bo wiesz co myślę :-)
    Gdyby się przytrafiło to 3 lub 4
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie torby pięknie! Mnie szczególnie oczarowały nr 2 i nr 5. Szyć nie potrafię, więc jak uda mi się wygrać to będę bardzo szczęśliwa :)Życzę wielu kolejnych rocznic!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję rocznicy, a też umiejętności szycia pięknych toreb. Ja sama ciągle noszę się z zamiarem uszycia torby i na zamiarach, jak dotąd się skończyło. Jeśli szczęście by się do mnie uśmiechnęło to chciałabym torbę nr.2.

    http://kuchniaipasja.blox.pl/html
    http://pasjeteni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję rocznicy i życzę wielu lat miłego blogowania.
    Uwielbiam wszystkie torby. Ustawiam się w kolejce. Moja faworytka
    to numer 2 i 4. Pozdrawiam i miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  28. Z okazji tej rocznicy życzę Ci weny do pisania kolejnych postów, wiernych obserwatorów i budujących komentarzy :)
    Torby ogromnie mi się podobają. Najchętniej zaopiekowałabym się torbą nr 1 albo nr 7 :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. 4 i 6:))jakby co:)))pewno,że staję do kolejki:))
    gratulacje z okazji rocznicy:)
    a tak na marginesie co z kreatywnym szydełkiem?????

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję trzeciej rocznicy, oby tak dalej, świetny blog bardzo lubię tutaj zaglądać. Brawo! Wszystkie torby są wspaniałe ale jeżeli miałabym wybierać to nr 1 i 8. Oczywiście z chęcią przyłączam się do zabawy ☺.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Super torby! Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce do nr 4 lub 7.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje Reniu trzech latek(możesz już pójść do przedszkola:))i fajnie że jesteś:) Gdyby coś, to 2 lub 4, chociaż... ja w sumie nie jestem pewna czy jestem obserwatorem bloga bo rzadko używam tego gadżetu:) ale i tak gratuluję i pozdrawiam bardzo serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję :-) trzy lata nie wiadomo kiedy zleciały jakże ciekawie i miło :-) Torby cudne ... bardzo spodobała mi się 8 i 4 :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. O matusiu ale długaśna kolejka po te cudne torby. Reniu no jak bym miała nie stanąć w tej kolejce ?? Twoje torby są genialne !!! Przygarnęłabym każdą ale jak mam wybierać to w kolejności 4,7,1,2
    Gratuluje pięknej rocznicy.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje! Życzę wielu kolejnych lat blogowania i tworzenia z taką pasją, jaką miałaś do tej pory! :-) Skoro rozdajesz takie cudowności, to się chętnie zapisuję, bo ze mnie jest niepoprawny torbacz! I to w wersji max, bo ze zwykłą zawartością mojej torby byłabym w stanie przetrwać pierwszy tydzień apokalipsy zombie... A sądząc po zdjęciach, Twoje torby podołają trudnemu zadaniu pomieszczenia mojego codziennego ekwipunku ;-) Wybrałabym numer 1 lub 4, chociaż podobają mi się wszystkie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. o prosze dawno mnie nie było a tu prosze od razu trafiam na rozdanie wiec stanę w kolejce :)

    jakby co 1 lub 8 ;)

    pozdrawiam serdecznie

    fajne torby szyjesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Z przyjemnością się zapisuję a wybieram numery 2 i 7:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Zawsze podziwiam wszystkie Twoje torby (bo to dla mnie w ogóle kosmos, żeby tak samemu uszyć), skoro więc trafia się okazja, to 8 albo 6 :-)
    Gratuluję trzeciej rocznicy i życzę jeszcze wielu kolejnych lat, w końcu bardzo lubię tu zaglądać :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zapisuje się :) 4albo8 ;) i kolejnych miłych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Reniu to już trzy latka? Gratulacje. Zyczę Ci kolejnych tak udanych lat blogowania oraz dłuższej doby, bys mogła ze spokojem byc tu z nami. Oczywiście z chęcią wezmę udział w Twojej zabawie, bo torby sa przesliczne. Masz talent do tego szycia. Gdyby poszczęsciło się w losowaniu to wybrałabym nr 2 lub 4 . Pozdrawiam Cie cieplutko i bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję rocznicy blogowania :-) Ten czas leci, a my się nie starzejemy, prawda? :-)
    Życzę Ci jeszcze wielu lat w blogowym świcie :-)
    Jakie piękne torby... i ja tu wybrać jedną...?
    Zapisuję się na torbę nr 1... chociaż podobają mi się wszystkie :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Torebka numer 7 skradła moje serce, chociaż ta pierwsza jest w moim stylu.
    Uwielbiam takie torebki, których nie ma nikt oprócz mnie, albo grono posiadaczek to tylko kilka osób . Niecierpię masówki.
    Podziwiam osóbki, które potrafią szyć. Ja niestety anty talent jestem w tej dziedzinie.
    Banerek tutaj: http://bizuteriairekodzielo.blogspot.com/
    Fajnie by było wygrać, tym bardziej, że 26. 7 mam imieniny :-).
    Pozdrawiam!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję rocznicy :)
    Torby są genialne, więc chętnie ustawię się po nie w kolejce :) Wszystkie są super, ale skoro muszę wybrać to 2 i 8. Pozdrawiam, Ruda z http://niezchin.blogspot.com/ gdzie ląduje Twój baner :)

    OdpowiedzUsuń
  44. i jeszcze trzech lat tak owocnych i więcej ... w blogosferze!!!! Gratulacje. Ustawiam się w kolejce: 4 i 8 ulubione :)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje - i miłą chęcią biorę udział w zabawie ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  46. Reniu gratuluję jubileuszu!! Fantastyczne torby!! Masz prawdziwy talent!!! Bardzo chętnie ustawię się w ogonku i jeśli tak na mnie by wypadło to numer 4 jest moją faworytką:))

    OdpowiedzUsuń
  47. Fantastyczne torby! Pierwszy raz trafiłam na Twojego bloga i tak mi się podoba, że już się wpisuję do obserwatorów:) Czy mogę jednocześnie stanąć w kolejce za tymi pięknościami powyżej? Najcudniejsze dla mnie są: 2, 4 i 7:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  48. chętnie dołączę do zabawy w razie w poproszę nr 6 lub nr8 ;) no i banerek u mnie-pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  49. Mnie podoba się 5. Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych lat blogowania. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  50. Reniu, moje gratulacje z okazji 3 urodzinek bloga:) Wszystkiego najlepszego oraz dalszych twórczych latek w blogosferze:)
    Co do toreb to podziwiam Twoje zdolności, piękne są wszystkie:)
    A skoro już candy, to gdyby na mnie padło, to wybrałabym 4, a potem 1:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję 3 rocznicy bloga :) Życzę wielu kolejnych :)
    Dopiero się zapisałam do Twoich Obserwatorów, więc życzę powodzenia innym :*
    A torby są prześliczne wszystkie co do jednej!

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale super torby uszyłaś i wszystko dzięki porządkom :).

    To ja wybieram torby numer 2 i 3 :).
    Zapisuję się i życzę kolejnych lat blogowania :).

    OdpowiedzUsuń
  53. ale ty jestes zdolniacha!
    wszystkie są świetne

    ale przede wszystkich gratuluję (nieokrągłej) rocznicy
    szyje, wiąże, gotuje , piecze.... normalnie "murarz-tynkarz-akrobata" ;-D
    Oby tak jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)