sobota, 9 lipca 2016

Zabawy blogowe

Niby wakacje mamy, myślałam że będę miała nieco więcej czasu- i jak co roku dni i tygodnie uciekają nam niestety na badaniach i wizytach lekarskich :(
Niestety w przypadku Lili mamy 8 przychodni, które musimy odwiedzać regularnie.

Nie będę narzekała, tylko przejdę do tematu.
Połączyłam ( znowu) dwa wyzwania, bo tym razem Danusia zrobiła mi psikusa i kazała łączyć 3 kolory.
A ja myślałam, ze się marną morelową kiecką wykpię:D
I w tym momencie przypomniałam sobie, ze nie obfociłam szyjatek z Komunii- pewnie wrzucę,jak tylko uda mi sie Małą wbić w nią ponownie i będę miała lukę w pracach.

Jak juz wspomniałam połączyłam Danusie z Anią i jak się domyślacie będą to kartki.
Ale na początku banerki
http://iwanna59.blogspot.com/2016/07/kartki-przez-cay-rok-lipiec.htmlhttp://danutka38.blogspot.com/2016/07/podsumowanie-jagodek-i-rocznicowy-bonus.html

pierwsza karteczka ląduje u Danusi
wykorzystałam gałeczki : malinową, pistacjową i waniliową.
Co do wyzwania u Ani  to okolicznościowa miała być biedronką, i jest ,
u mnie jednak kartka wielkanocna.
Co prawda bez napisu, ale gotowe mam tylko srebrne, a tu aż się prosi o złoto

Kurs na listki znajdziecie tutaj

Z napisem jest tak samo w drugiej karteczce wielkanocnej.
Miały być bazie z którymi miałam nieco kłopotu, ale zachwyciła mnie ta grafika


 i trzecia z dzwonkiem- tutaj miałam tyle pomysłów, że zgłupiałam zupełnie i zrobiłam najprostszą   :)



Jeszcze tylko upodobania-
Kolory, oprócz pistacji lubię i noszę często,
lody lubię wszystkie, bez wyjątku, ale najbardziej swoje domowe i tu zapraszam na lody morelowe, przepis ukażę sie jutro, wiecie gdzie:D


49 komentarzy:

  1. Reniu pięknie połączyłaś obie zabawy bo lodowa karteczka jest prześliczna.Zachwyciły mnie te listeczki,super je zrobiłaś .
    Grafika z kicajcami jest zarąbista ,więc i kartka bardzo udana .
    Co do ostatniej prosta a jaka świetna .
    Jak nic zadanie z mojej i zapewne Anulkowej strony zaliczone na szósteczki
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu pięknie się wywiązałaś. Mimo, ze wakacje ja daje Ci 6 :)
    Śliczne karteczki a zajączki wesolutkie są naj.... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki:) Morele uwielbiam, więc lody morelowe muszą być smakowite:)Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najprostsze są często najładniejsze. Reniu, zrobiłaś przepiekne karteczki! Podoba mi się każda, bez wyjątku!
    Tym razem lodów Ci nie zjem;) Nie lubię owocowych;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki, szczególnie ta z biedronką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Robisz w tych kartkach piorunujące postępy, wyszły ślicznie, szczególnie ta druga mnie uwiodła.
    Lody morelowe... ale się rozmarzyłam...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie radzisz sobie w kartkach :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka z biedronką jest śliczna,ładne kwiatki, pomysłowe listki.Karteczką z dzwonkiem udowodniłaś,że proste jest piękne. Grafikę z baziami znalazłaś śliczną. Jak widać podobają mi się twoje karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki, a na te lody narobiłaś mi mega smaka, aż mi ślinka cieknie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wykorzystałaś Reniu prześliczne grafiki i wspaniale je wkomponowałaś. Wszystkie karteczki są urocze, najbardziej spodobała mi się ta z dzwoneczkami - taka "czysta" forma - jest urzekająca. Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, jestem oczarowana !! Gratuluje pomysłu i wykonania !! Podziwiam zdolności :)) Pozdrawiam cieplutko i życzę cudownej niedzieli !!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne karteczki a lody zapewne przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudeńka jeszcze raz cudeńka. Zauroczyly mnie te kartki.Miłego dnia.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Stworzyłaś cudne karteczki, a ta z króliczkami jest naj, naj !!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki!!! Połączenie grafiki z pięknymi kwiatkami jest rewelacyjne i pomysł godny wykorzystania :)
    Jeśli chodzi czas?! Chyba nigdy go za wiele nie mamy. Jestem już drugi tydzień na urlopie i ciągle mam coś do tyłu, a nie do przodu :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne karteczki wszystkie.Dla mnie z biedronką jest naj..
    Miłej niedzieli i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne kartki, cudowne, a ta z zajączkami i baziami rzeczywiście wyjątkowo urocza. Wszystkie mi się bardzo podobają, bardzo. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne karteczki :) a lody wyglądają pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ śliczne karteczki :* a te lodyyyy .... mniam ... wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Renatko Kochana , podiwiam Ciebie za wytrwałaość i siłę, przesyłam CI mnóstwo pozytywnej energii, myślami jestem z Wami Kochana. Co do karteczek są przepięknie, ujełaś mnie nimi, a prawdę świetne wykonanie. Buziaczki :* Kochana Moja

    OdpowiedzUsuń
  21. Co jedna kartka, to piękniejsza. Co do chodzenia do lekarzy, to chyba dam ten wpis przeczytać mojej znajomej, dla której zawsze to jest problem nie do przeskoczenia, a do tyłu co Ty z Lilą nie chodzi. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Reniu nawet nie wiesz jak się cieszę , że namówiłam Cię na te karteczki , robisz niesamowite postępy , czego dowodem są Twoje dzisiejsze kartki . Są cudne wszystkie , ale ta ostatnia z dzwonkiem skradła moje serce, jest genialna !!!Oczywiście stawiam najwyższe noty i dziękuję za udział w zabawie.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne te karteczki, coraz piękniejsze, tak mi się wydaje :) A na widok lodów to aż mi ślinka pociekła ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeju kartki są świetne! a lodami kusisz... pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne. Ta z grafiką z baziami podoba mi się najbardziej, przeurocza:) Zadolna z Ciebie osóbka.
    Ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne!!! Fajnie udało Ci się połączyć zabawy:) Fakt, grafik jest tyle, że karteczek mozna robić ile dusza zapragnie!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne! Kiedy Ty znajdujesz na to czas? Pozdrawiam ciepło i dużo wytrwałości życzę!

    OdpowiedzUsuń
  29. Reniu, Twoje karteczki są przepiękne! Szczególnie zachwyca wielkanocna - ta grafika jest urocza.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mmm, chętnie zjadłabym takie domowe lody :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Reniu wspaniałe karteczki. Znalazłaś piękne grafiki i ślicznie i udekorowałaś. To ,że bożonarodzeniowa jest prosta, wcale nie znaczy, że musi być brzydsza:) Lody mniam, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Karteczki cudowne ale te lody ummmmmm

    OdpowiedzUsuń
  33. naprawdę zachwyciły mnie twoje kartki - kolory, dodatki, motywy - wszystko połączyłaś tak pięknie!!! brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne kartki, najbardziej mnie urzekła ta z dzwoneczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Reniu, ale Ty piękne te kartki robisz. Pomysłów też Ci nie brakuje. Super wszystkie :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Rewelacyjne grafiki i kartki z nimi :-)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne te karteczki;) Mnie najbardziej urzekła ta z kurczątkiem-jest słodka ;) Jeszcze skoczę zobaczyć przepis na lody ;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne karteczki :) A lody wyglądają smakowicie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładne są Twoje kartki ... wszystkie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Karteczki Śliczniutkie a lody wyglądają mniam mniam :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne karteczki :) Druga grafika jest fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystkie dziewczyny tworzą piękne i coraz piękniejsze karteczki i chyba tylko ja tkwię w swoim uporze, że karteczkowa nie jestem :-( Piękne wszystkie Reniu, a szczególnie ta z lodami :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne karteczki :) Pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  44. Najbardziej podoba mi się kartka z biedronką. Świetna!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)