niedziela, 8 września 2024

Wrześniowy recykling

 Powiem wprost, na tą chwilę poległam. To co miałam zaplanowane poleciało do kosza😥. Jednak czas nie jest moim sprzymierzeńcem,a do niektórych prac jest niezbędny.

  

Szczegóły tutaj (klik)

Nie wiem czy uda mi się przygotować co innego, dlatego wrzucam to co mam 

Pierwsza praca to kartka,część to resztki papierów, część to stare kartki przerobiłam wszystko w kartkę świąteczną - zachwycona nie jestem, ale cóż





Zakwitła mi azalia🙂 niby jeden kwiatek, a cieszy 

Druga to coś co bardzo dawno nie robiłam - róże/kwiaty z liści miłorzębu japońskiego w towarzystwie winobluszczu i lawendy- na razie stoi w wodzie, zobaczymy jak długo wytrzyma. Nie wiem jak to odbierzecie, ale dla mnie to recykling   liści 





jako że jest to też dekoracja, to podrzucam bukiecik do Splocika i Małych |Dekoracji(klik)

 

 

I to na tyle, stary laptop na tyle utrudnia mi życie, że właściwie używam go tylko kiedy muszę:( 

Spokojnego tygodnia Wam życzę i pozdrawiam serdecznie



13 komentarzy:

  1. Kartka wyszła superowa a bukiecik bardzo oryginalny, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny bukiecik! Podoba mi się soczysta zieleń z fioletem :)
    Kartka równie udana
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka super wyszła, a ten bukiecik jest wspaniały - róża przeurocza 😀 pozdrawiam BeataT

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem, dlaczego nie jesteś zadowolona z kartki - jest śliczna. :)
    Bukiet zachwycający - róże z miłorzębu fantastyczne i widzę też kwiatki budlei (tak?). :)
    Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu września.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam budlei. Miłorząb,lawenda i winobluszcz z owocami😘

      Usuń
    2. Lawenda mnie zmyliła kolorem i pączkami. :)
      Zachęcam do posadzenia budlei - pięknie pachnie i długo kwitnie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Reniu oba recyklingi bardzo udane. Kartka jest świetna, a bukiecik rewelacyjny. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kwiaty z liści miłorzębu mnie oczarowały! W bukiecie prezentują się naprawdę zacnie. A karteczka mi się bardzo podoba, świetny ten pomysł z recyklingiem.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe recyklingowe prace. Bukiet mnie oczarował, kilkukrotnie przyglądałam się tym różyczkom liściowym. A z karteczki też powinnaś być dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka wyszła bardzo udana.
    Recykling liści?!? Wygląda świetnie! Podoba mi się takie ekologiczne podejście do ozdób.
    Napiszesz coś więcej na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bardzo wiem co miałabym napisać- chyba tylko tyle, że gdzieś kiedyś widziałam film, ale teraz nie mogę znaleźć, robiłam na wyczucie. Trzon to patyk/wykałaczka. Liści przyklejane do siebie na cieniutkiej taśmie dwustronnej.

      Usuń
  9. Kartka super, ale kwiaty z liści po prostu cudo ! Baaardzo mi się podobają :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)