niedziela, 15 września 2024

Mozaikowa "Madame butterfly"

 Mozaika mną zawładnęła i ciągle wymyślam wzory, choć nie wszystkie nadają się na mozaikę, lub po wydzierganiu wyglądają  tak sobie.  Ale to nie znaczy że z nich rezygnuję. Czasami wystarczy lekka zmiana, lub obrócenie wzoru. 

Niestety są to z reguły duże formy, zabierające czas, który ostatnio się u mnie niemożebnie skurczył, ale działam na tyle ile mogę. Coraz mniej słoików do zapełnienia i grządek do oplewienia, więc jest nadzieja, że będę miała  go nieco więcej i zaczną powstawać inne, może mniejsze projekty.

Dzisiaj jednak przychodzę z nową chustą ""Madame Butterfly", lub jak kto woli "Królowa Motyli" , ale może być też i rebusik z cyklu znajdź 4 różnicę, ale to dla tych co kupią PDF do samodzielnego wydziergania chusty. Jak zwykle cała kwota ze sprzedaży ląduje na rehabilitację Lili (klik), a opis można kupić na Allegro Charytatywni (klik) - uwaga link jest nowy i będzie aktywny przez rok, potem fundacja wystawia nowy cel zbiórki.

"Madame Butterfly" w mojej wersji, nie operowa, a druciana przedstawia się tak:




 


Chusta wyszła dość duża - moja chusta po lekkim blokowaniu ma 

-bok 140 cm

-szerokość 194 cm

-wysokość 98 cm

Przy bardziej agresywnym blokowaniu będzie o wiele większa:)


Przez Polskę zachodnią i południową przechodzą gwałtowne ulewy, u mnie przeszło wszystko dość spokojnie, ale nie daleko nas już tak nie jest. A jak u Was? 

Uważajcie na siebie, pozdrawiam serdecznie

10 komentarzy:

  1. Przepiękna ta chusta i super kolor. Uwielbiam kobaltowy błękit <3
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Mozaika mi nigdy nie wychodziła, chusta jest mega piekna.Czekamy na dużą falę, zbiornik uruchomiony ale czy uratuje?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urzekły mnie kolory! :) wzór bardzo oryginalny :)
    U nas pada, ale jest spokojnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne cudo :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i bardzo oryginalna chusta. Bardzo Cię podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, motylkowa chusta! Wzór daje naprawdę świetny efekt...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna chusta :)
    Widzę różne motylki i fajnie, bo jest różnorodność.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)