niedziela, 12 maja 2024

Zwiewna "Akadi'

"Akadi" jest jedyną boginią spośród czterech bóstw żywiołów. Jej natura jest zmienna niczym usposobienie przysłowiowej kobiety. "Akadi" może być jak delikatny szept wichru lub też jak ogłuszający ryk wichury. Królowa Powietrza mknie w nieskończonym galopie wiatru, niosąc z sobą napotkane po drodze dźwięki i zapachy.

To kolejna chusta którą częściowo miałam rozpisaną w mojej archiwalnej teczce;) udało się ją dokończyć opisać i przetestować. 

Do piątku 17 maja w promocyjnej cenie - 20% zapraszam na Allegro Charytatywni(klik)






W testach wzięły udział: 

 Danuta Bonczek Fb

 


 Hanna Spocińska Fb 

Anna Sobczak Fb



 
 

Ręka pracuje, głowa rozkazuje, i cytatem "Podstawowe składniki kreatywności są dokładnie takie same dla wszystkich: odwaga, czary, pozwolenie, wytrwałość, ufność — a te elementy są dostępne dla wszystkich. To wcale nie oznacza, że twórcze życie zawsze jest łatwe, oznacza natomiast, że twórcze życie jest możliwe." - Elizabeth Gilbert


U Splocika(klik) w tym miesiącu wybrałam przysłowie, bo w 100% oddaje to jak powstają moje chusty dlatego dodaję do zabawy

21 komentarzy:

  1. Podziwiam cały czas Reniu za twoje rozpiski wzorów, ile to trzeba się napracować, żeby wszystko pasowało :) chusty piękne !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta rewelacyjna, pieknie pasuje do zabawy,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna chusta i ten kolor Twojej chusty... ach... :)
    Wzór jest fantastyczny super połączyłaś poszczególne motywy w całość.
    Chusty testerek równie piękne i kolory też śliczne.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjawiskowa chusta, Reniu, piękny kolor i delikatny wzór. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzór i niesamowity kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się obie chusty! Wspaniałe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O rety, jakie one piękne :) delikatny, zwiewny wzór... wygląda bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna chusta , niestety z drutami mi chyba nie po drodze, przynajmniej teraz. Danusię znam z FB kiedyś jechałam pociągiem z jej siostrą :-) ciekawa jestem co stworzyła. Super wzorek i super Twoja chusta
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Chylę czoła! Takie coś wymyślić - jesteś niesamowita!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejną piękną chustę stworzyłaś, Reniu :). Chusty testerek też są śliczne. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, chyba znowu muszę się udać na aukcję :) W tym tempie to przestanę spać, żeby nadążyć z robotą :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja też nie śpię bo ciągle coś mi się wymyśla 😁 dziękujemy Kochana😘

      Usuń
  12. Chusta wyszła przepiękna!!! Bardzo podziwiam tych, którzy tworzą wzory, bo to chyba dosyć mozolny proces. Ale daje na pewno tyle satysfakcji, szczególnie, gdy się widzi swój wzór w innych wydaniach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne chusty powstały - fajny wzorek - mój kolorek to niebieski ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna piękna chusta! Skąd u Ciebie biorą się te wszystkie pomysły? Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znienacka;) najczęściej tuż przed zaśnięciem napadają na mnie, a ja potem pół nocy nie śpię tylko rozkminiam wzór;)

      Usuń
  15. Ale piękne chusty. Niebieska mój faworyt

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)