niedziela, 5 maja 2024

Prymulkowo

 Uwielbiam wiosenne prymule. Co roku je wyglądam, bo one zaraz po krokusach, przebiśniegach i pierwiosnkach przeganiają zimę, za którą delikatnie mówiąc nie przepadam.
Jak wiecie uwielbiam też druty, bo są moją odskocznią od problemów, a kiedyś i sposobem na rzucenie fajek;) trzeba czymś ręce zająć, a podjadanie źle się kończy.

Tak wiec te dwie z wielu moich miłostek;) połączyłam w chustę mozaikową i powstała "Prymulka" 

Chusta mozaikowa, dla średnio i zaawansowanych dziewiarek, choć ciągle uważam, że to najłatwiejszy sposób dziergania, ale początkujące dziewiarki mogłyby mieć niepotrzebny stres i mogłyby się  zrazić do tej techniki.

 







Jak zwykle pdf z opisem jak zrobić sobie samej taką chustę znajdziecie na  Allegro Charytatywnie(klik)

 W testach tym razem wzięły udział:

Aga Raczka Fb 

Rękodzielnia Fb


 

Marzena Słowińska Fb 

 




14 komentarzy:

  1. Reniu, chusta po prostu przepiękna. Trudno się nie zachwycić taką prymulką.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna chusta, nie przepadam za tą techniką a prymulki cudowne, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna chusta, a prymulki też lubię, ale za bardzo nie chcą u mnie rosnąć. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta chusta. Prymulki też wyglądają uroczo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czemu mój pierwszy komentarz się nie zapisał?
    Witaj Reniu
    Cóż mogę napisać, chusta cudna, mimo że umiem robić na drutach to bym chyba nie podjęła się jej wykonania 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała mozaikowa Prymulka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna szalo-chusta, a ten wzór jest bardzo ciekawy.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wzór. Super chusta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczna tą chusta Reniu, gratuluję pomysłu i wykonania a także sposobu na rzucenie fajek 😀😃🙂 brawo Ty !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna chusta i fajny ten wzorek. Ale ja ostatnio chyba wolę szydełko od drutów. Jakoś drutami mi nie wychodzi, zwłaszcza chusty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudna chusta!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)