niedziela, 14 kwietnia 2024

Cóż, tym razem......

 Bez moich robótek, ale jak już chyba wspomniałam dwie chusty są w fazie testów, trzecia AsterKa się dzierga, pogoda służy pracom ogrodowym i zwyczajnie nie mam co pokazać, ale za to trochę rozrywki Wam pokażę😊

Jakimś cudem Lila 2 maja kończy 20 lat, nie mam pojęcia kiedy ten czas przeleciał, czuję jakby przeciekł mi przez palce, choć kilka cudownych chwil na tych paluchach sie zatrzymało, choćby blog i Wy kochane Dziewczyny  które jesteście z nami  😉

Kiedyś Lila wspominała że chciałaby iść do Cyrku, ale takiego jakie pokazują w telewizji, a nie takiego małego jakie występują po wioskach (wiecie o czym mówię) i jakie było moje zdziwienia gdy na Fb zobaczyłam reklamujący się w Bielsku  Cyrk Waterland. Nieco wcześniej, ale takie imprezy nie są na co dzień. Poszperałam, poczytałam komentarze i kupiłam dwa bilety. Żeby niespodzianka się udała nie mówiliśmy nic do końca, czyli do przyjazdu na miejsce. Od razu dodam, ze to artyści ukraińscy i zostali zapowiedziani jako Narodowy Cyrk Ukrainy i też dużo ich rodaków na przedstawieniu się pojawiło.


I kilka zdjęć i filmików - tych najciekawszych, bo mam ich masę ale wszystkiego zdradzać Wam nie będę. Jeżeli macie ochotę na spędzenie dwóch godzin na fajnym spektaklu, ( dla mnie to był spektakl, przetykany dowcipami Klowna;) to warto zobaczyć. My nie zauważyłyśmy kiedy ten czas minął dobrze się bawiąc i zachwycając umiejętnościami ukraińskich artystów.




Miłego tygodnia Wam życzę i do następnego:) buziaki

14 komentarzy:

  1. Fajna niespodzianka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł z tym cyrkiem. Nie dziwię się, że Lila była z niego zadowolona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale spędziłyście wspólnie czas:) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała niespodzianka!:) I ten uśmiech... :) co za radość:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W dzieciństwie uwielbiałam chodzić do cyrku, ileż to było frajdy i radości! I jeszcze do wesołego miasteczka.
    Pozdrawiam Ciebie i Lilę, buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że niespodzianka się udała a przede wszystkim że Lila spełniła swoje marzenie. Miło ją oglądać taką zadowoloną.!!
    A te 20 lat cóż cudze dzieci zawsze szybciej rosną, super że nie był to Was czas stracony Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna niespodzianka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam bardzo miłe wspomnienia z dzieciństwa związane z cyrkiem. Ależ to było święto kiedy cyrk zawitał do naszej miejscowości! Wcale się nie dziwię, że Lila chciała zobaczyć cyrk, taki z prawdziwego zdarzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe spełnienie życzenia super prezent niespodzianka - haha jak te dzieci szybko rosną :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super udany dzień. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie, że niespodzianka się udała i fajnie spędziłyście czas :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna dziewczyna z niej wyrosła! Zrobiłaś jej niesamowitą niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że niespodzianka się udała i fajnie spędziliście tam czas :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. 100 lat dla córci, a na takie przedstawienia to sama bym sobie z miłą chęcią poszła :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)