niedziela, 3 grudnia 2023

Podsumownaie listopada

 

 Zasypało mnie, nie tylko zamówieniami, ale też śniegiem;) 

Chociaż szkoda, ze to teraz, a nie na święta,  byłyby bajeczne:)





 

 

1/Violka

2/Urszula97

 

3/MałgosiaX

 

 4/Splocik

 

5/Elunia

 

6/Szydełkowanie i quilling

 

7/Mięta 

 

8/i moje prace

 

I to tyle. Bardzo dziękuje Dziewczynom, które brały udział w zabawie przez cały rok, widać, ze anagramy to nie jest bajka dla wszystkich, tym bardziej podziękowania należą sie tym z Was, które podjęły się ich ułożenia:) 

Spokojnego tygodnia Wam życzę i dużo zdrowia, bo u nas szaleje wszystko, od wirusów po bakterie i nie tylko, aż strach się bać:)

8 komentarzy:

  1. Śliczne prace powstały. :)
    Obrazki diamentowe są urocze. :)
    Twoje czapki są super i pewnie będą grały niejedną głowę. :)
    Mnie też zasypało, choć w mniejszym stopniu.
    To będziesz miała teraz pełne ręce roboty poza zajęciami związanymi ze Świętami, ale Lila pewnie pomoże, przynajmniej w wykonywaniu czapek.
    Życzę dobrych dni i zdrówka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wszystkie prace przygotowane przez dziewczyny i oczywiście extra podsumowanie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie za dużo Was się bawi , ale prace powstały świetne. Jak dla mnie Twoje czapki są najfajniejsze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i pomysłowe prace i oczywiście świetne podsumowanie :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza galeria:) śnieg w grudniu w tym roku mamy niesamowity... może utrzyma się do świąt, byłaby wspaniała niespodzianka;);)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że śnieg wytrwa do świąt i będą one białe, a nie chlapowate. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie prace są piękne. Twoje czapki wymiatają

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)