piątek, 1 grudnia 2023

Grudniowe Rękodzieło i Anagramy

 To już ostatni miesiąc zabawy, mam nadzieję, ze sie Wam podobała ta zabawa, ale czy będzie kontynuacja? nie wiem.

Lubie zmiany i mam ochotę na coś nowego, ale że z czasem ostatnio krucho to ciągle się waham.

 Zobaczymy w Nowy Rok;)


 

Żeby nie przeciągać podrzucam wytyczne na ten miesiąc

 J i/lub I , kolor złoty/ srebrny, forma- bombka   

Anagramy układamy z tego tytułu;)

 ZZZAAAKKSCEĘIOBDDL  Aleksandra Rak

Jedna z cyklu, ale idealnie wpasowuje się w okres zimowy;) i tyle, więcej podpowiedzi już nie trzeba:)

Żaba, zanim znowu zapomnę;)

 


 

      


6 komentarzy:

  1. Trzeba pomyśleć, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale niespodzianka! Nie trzeba łamać głowy, by odgadnąć tytuł. :)))
    Resztę da się ogarnąć. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bawcie się dobrze w ten ostatni miesiąc w roku i ostatni tej zabawy, ale ten rok szybko zleciał. Zima nastała niestety sypie śniegiem od wczoraj non stop. Jeszcze trochę a nas zasypie całkiem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadrabiam- Listopad.
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2023/12/rekodzieo-i-anagramy-11.html

    Zabawa mi się podobała, mimo że niestety zostałam w tyle. Jestem ciekawa co wymyślisz na następny rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam w ten międzyświąteczny, spokojny czas :)
    Reniu, zabawy nas mobilizują do działania i wysiłku, i są fajne. Ale sama nie wiem, czy w tym nowym roku będę się bawić małymi formami, jakoś tak bardziej ciągnie mnie do samplerów.
    Dodatkowo Ciebie (jako Organizatorkę) bardzo obciążają te zabawy.
    Też zobaczę, jak to się wszystko rozwinie.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dorzuciłam jeszcze gotowy haft - zimowy sampler ze złotymi koralikami. Niestety do kalażu już go nie dodam, bo robiłam go na komputerze, który jest teraz poza moim zasięgiem.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)