piątek, 15 grudnia 2023

Link Party - grudzień

Zapomniałam:( wybaczcie, ale moje życie ostatnio przypomina karuzelę i tak jakoś wyszło.


 

Jak widzicie na tą chwilę jest tylko do końca miesiąca, potem zobaczymy.

Czapki nowe są, ale dorzucę zdjęcia później, a teraz przechodzę już do podsumowania poprzedniego miesiąca. 

 1/Haft i Patchwork

 

 

 

2/Magiczny Świat Krzyżyków

                               

3/Papier i nitki

  

4/Joasia&Art -   u Joasi jest więcej prac, więc kto nie był to zaglądnijcie proszę;)

                       

5/Splocik 

                     

6/Szydełkowanie i quilling

 

7/BeataT

                        

8/Anna Iwańska

 

9/ Motylek

                   

10/Renia

                 

11/Ewa Kalisz-Kleszczyńska

                      

12/Urszula 97- na słodko, a wiecej zdjeć na blogu;)

                      

                   

13/i moje prace

                  Dziekuję wszystkim za udział w zabawie

4 komentarze:

  1. Super wszystkie prace ! A w Twoich czapach imponują mi pompony :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace powstały. Co jedna to ładniejsza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super galeria i świetne prace bez wyjątku. :)
    Na koniec roku zgłaszam prace z dwóch blogów, tak jakoś wyszło. :)
    Dziękuję za cały rok zabawy - bawiłam się wspaniale w przemiłym gronie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, ale różnorodność, super :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)