sobota, 9 września 2023

Podsumowanie wakacji

 

 W tym moim pędzie zapomniałam o podsumowaniu, ale że musi być, zanim żabka zniknie to tak na chwilę dzisiaj  wpadam. Zapraszam na jutro będzie premiera kolejnej chusty:) 

Dziękuje za Wasze prace, za czas poświęcony na ich przygotowanie i za pamięć o zabawie- ja nie miałam na nic czasu, wiec tym bardziej dziękuje:) Splocikowi i Eluni dziękuje również za dodatkowe anagramy z  swoich ulubionych tytułów

 

Jak zwykle prezentuję je w/g dodawania

Lipiec

1/ Splocik

 

2/MałgosiaX

 

3/Urszula97

 

4/ Szydełkowanie i quilling

 




5/Elunia

 

Sierpień

1/Urszula97

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiSwO1xg3c-qzkPkoAN6CbpAuB0bmqLdmnKaSA28dKoE6jkv3puMmWC8fq0kuOLqK0wwhQwV7CWx8ploTRS1FarQiMixo-FSIhj8UUH59voygHrmYrANfSwRIbrpwUTr5Fm5Q5lOQ2mWzy8bVHcYfc0Uf2o5m2PU4-vUOTsjNW6R5YiWbKrmbQuWef1pdWW/s4000/20230730_115704.jpg

2/MałgosiaX

 

3/Splocik

 

4/Elunia

 

5/Szydełkowanie i quilling

 

6/Violka 

 

7/ i moja praca kuchenna;)

 

 Jeszcze raz bardzo dziękuje i słonecznego i spokojnego weekendu Wam życzę

7 komentarzy:

  1. Piękna jest ta zakładka to znaczy splocik :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace wakacyjne, spisały się dziewczyny na medal, a Twojej kolejnej chusty już nie mogę się doczekać !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca kuchenna wspaniała, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca kuchenna najlepsza, Reniu:)
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prace, ja zawaliłam że wszystkim ale cóż....

    OdpowiedzUsuń
  6. O nieeeee! U siebie wstawiłam post, a u Ciebie miałam wkleić link do pracy http://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/2023/08/kartka-seasons-greetings.html ale widocznie zapomniałam to zrobić w czasie pobytu nad morzem (Sianożęty też).

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)