niedziela, 4 czerwca 2023

Rękodzieło i Anagramy- podsumowanie maja

 Kolejne podsumowanie :)
Kochane dziękuje za kolejny miesiąc wspólnej zabawy. 

Dziękujmy również za wsparcie rehabilitacji Lili wpłatami bezpośrednimi na Fundację (klik) czy zakupami na Allegro Charytatywni (klik)   

Zakupy na Allegro można robić bez zakładania konta ;)


 

A teraz krótkie podsumowanie, miałam ciężki tydzień i zwyczajnie jestem zmęczona i moja głowa nie chce ze mną współpracować.

1/ MałgosiaX 

2/Urszula97


 3/Violka

4/Splocik
 
5/Elunia

6/Agatka


 7/Szydełkowanie i quilling

8/i moja praca
 

Kochane dziękuje za wspólną zabawę i spokojnego tygodnia Wam życzę i pozdrawiam serdecznie:)
 

12 komentarzy:

  1. Trochę nas ubyło, prace piękne, różne.Milego tygodnia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że moja praca znalazła się w tak zacnej galerii.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne prace .... ale to podsumowanie mają Reniu nie kwietnia 😀 wypocznij !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak pisałam moja głowa wczoraj ze mną nie współpracowała;)

      Usuń
  4. Piękne wszystkie prace :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne wszystkie prace.Brawo dla Wszystkich uczestniczących. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prace powstały i świetnie zebrałaś je w galerii. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest pięknie :) Zawsze czekam na podsumowanie bo jestem ciekawa, jak Dziewczyny zintrpretują zadane tematy. Jeszcze nigdy nie było nudno <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie to wszystko jest piękne... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe prace :) zachwyciła mnie kolorowa chusta oraz zakładka z wyhaftowanymi kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)