czwartek, 1 czerwca 2023

Rękodzieło i Anagramy- czerwiec

 Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę, ale mamy już prawie półmetek roku i zabawy? Kiedy i jak to przeleciało? nie wiem, ale lubię ciepełko i tym sie teraz cieszę:)


 

Moje propozycje są takie:

M i/lub D--------żółty--------liście    EEWDCERIWLĘE  Olga Rudnicka

Książkę, jak poprzednie, czyta się lekko i szybko jest pełna humoru, choć nie wciągała mnie od pierwszych stron.. Lubię tą bohaterkę i nauczyłam się już właściwie interpretować jej "rozmowy" ze sobą samą. Słówek będzie mało- wiem:) ale wierzę w Was;)

ale że dziś jest 

Dzień Dziecka, to możecie zmienić sobie tytuł książki na swój ulubiony z dzieciństwa;)

Anagramy i literki czy kolor pozostaje ten sam;) 

 

 

7 komentarzy:

  1. Reniu, chyba mam kartkę, która będzie pasować do Twoich wytycznych:)
    Uściski
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze pomyśleć co zrobic
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Rudnicką choć tej pozycji nie znam - muszę ją przeczytać.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Wy , co prawda nie bawię się z Wami ale Wam kibicuję !! A za książkami Olgi Rudnickiej nie przepadam , przypomina mi jej styl pisanie Joannę Chmielewską, ale oczywiście co kto lubi . Powodzenia w zabawie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Już zaczęłam działać i zastanawiam się, czy uda mi się wykorzystać wszystkie wytyczne.
    Do tej pory udawało się...
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kibicuję:) na pewno będzie wiele fajnych słówek;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spasował mi temat. Od dawna miałam przygotowane wszystko do haftu od MTSA i proszę - zmobilizowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)