poniedziałek, 1 maja 2023

Rękodzieło i anagramy- maj

Kochani mamy MAJ- czyli miesiąc matur, dlatego dzisiaj coś z lektur szkolnych. 

Nie będzie trudny do odgadnięcia bo to jedyny tytuł tej Autorki, ale nieco namąciłam i nie będzie to tytuł opowiadania, ale całego tomu;) 


B H Ę C G W A U B  A K E E N R N A I L- Olga Tokarczuk

Dodatkowe wytyczne to

litery K lub B, kolor niebieski, kwiat

Chyba proste zadanie na ten miesiąc, prawda?

Mało mnie w sieci, ale każdą wolną chwilę przeznaczam na prace działkowe, bo żeby zbierać trzeba zasiać itd;) Buziaki przesyłam i słonecznego tygodnia Wam życzę

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za kolejne wytyczne :) I życzę miłej reszty Majówki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, gdy pogoda sprzyja, to trzeba i chce się pobyć w ogrodzie, na działce i pokrzątać się w roślinach. :)
    Ciekawe wytyczne, książka już odgadnięta, teraz tylko wykonać resztę pracy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie pustka w głowie, chyba maj tam wlazł.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno coś powstanie, Reniu. Mam kartkę do wytycznych kwietniowych, ale nie zdążyłam jej opublikować przez te zawirowania zdrowotnie, to najwyżej wrzucę ją razem z majową, jeśli nie masz nic przeciwko temu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żeby Ci w ogrodzie rosło i kwitło. Co prawda nie bawię się z Wami ale myślę że wytyczne na maj proste i na pewno dziewczyny coś stworzą !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)