sobota, 15 kwietnia 2023

Linc Party Kwiecień/maj

 Czas na kolejny miesiąc zabawy.

Nieco nas przybyło, co bardzo mnie cieszy, ale mam nadzieje, ze bawiących będzie jeszcze więcej;)

Ja dzisiaj krótko i bez szaleństw- gdyby nie termin, pewnie by mnie nie było. Korzystam z okienka pogodowego i nadganiam prace w ogrodzie- jestem bardzo opóźniona z robotami:( Mimo fatalnych zapowiedzi u nas od rana (z małymi przerwami) świeci słońce i jak na takie prace temperatura też jest odpowiednia.


 

Udało mi się przygotować tylko jedną czapkę, ale  kolejne chusty się tworzą- i tak się cieszę, że znalazłam choć tyle czasu 

Czapka stanowi część kompletu do "Majowej" chusty, ale jak nazwa wskazuje, będzie pod koniec kwietnia/na początku maja









To tyle, jeszcze tylko podsumowanie i żaba i idę jeszcze coś podziałać.

1/ AniaI


 2/Urszula 97


 3/BeataT

4/Splocik

5/Magiczny Świat Krzyżyków 


 6/Haft i Patchwork

7/Renia

8/MałgosiaX


 9/EluniaTutaj 1 i tutaj 2 praca



 10/Szydełkowania i quilling

11/Motylek

12/a-lenka
 
 
13/BogusiaM


14/magdusiaa


 15/AniaT

 

16/Terenia 

17/Tina i "Wiosenna"
 

18/Ewa Kalisz-Kleszczyńska

Poniżej żaba;)

Bardzo dziękuje Wam za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie
 



 

24 komentarze:

  1. Prace co jedna to piękniejsza, Wielka różnorodność.Pozdrawiam deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj wiosna nas nie rozpieszcza , wszystkie prace ogrodowe są opóźnione, też korzystam z okienek pogodowych. Niby ma się ocieplić. Oby, bo u nas na północy non stop zimno.
    Czapka śliczna , podoba mi się włóczka ,której uzylaś. Szal wygląda zachęcająco. Ja jestem z tych niedrutowych, więc zawsze podziwiam tych co na nich robią .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, wiesz, że jestem fanką Twoich chust i czapek.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prace powstały w marcu, Co prawda nie liczyłam ale chust Ci dostatek. A twoje kwietniowa czapka jest super, choć myślę że ja przynajmniej, czapkę założę teraz dopiero w październiku jak będzie zimny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja pewnie też;) ale jakoś muszę wykorzystać te wszystkie reszteczki, a koca na bank bym nie skończyła;)

      Usuń
  5. Wiele ładnych prac powstało ale jednak mnie zachwycił Twój zestaw. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Udało Ci się zgromadzić tyle wytworów kreatywności i pracowitości w jednym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prace! Moimi faworytami są trzy: 5,10 i 11. Brawo dla wszystkich dziewczyn za ich cuda

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplet powstał, nie tylko na zimną wiosnę, ale też na ciepłą zimę, :)
    Super galeria i tyle świetnych prac, które mogą zainspirować niejedną robótkowiczkę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie ♡
    Wszystkie prace są piękne, widać, że w każdą włożono wiele pracy i serca :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna galeria prac i każda praca inna. Też czekam na prawdziwą WIOSNĘ . Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności. Najbardziej mi się podoba chyba jednak marchewka wydziergana przez Renię. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, podziwiam Cię za te drutowe prace (chyba powinno być prace na drutach 😀)...

    OdpowiedzUsuń
  13. Super czapka i fajnie pasuje do chusty :) Prace wszystkich też super się prezentują :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna galeria przepieknych prac!!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam Twoją projektową twórczość! Trzymam kciuki za kolejne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie się bawicie (trochę zazdraszczam :)) Wyjątkowa Galeria z pięknymi pracami ...... wszystkie piękne. Powodzenia w pracach ogrodowych, oby pogoda dopisała.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam te fantastyczne prace, są tak różnorodne i piekne! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś niezrównaną jeśli chodzi o chusty i czapki, niezmiennie podziwiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostawiam link do pracy..
    https://theprimitivemoon.blogspot.com/2023/05/wiosenny-powrot-weny.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczny komplecik stworzyłaś :) łał ile wspaniałych prac - coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki to czas, kiedy robótki idą w kąt a ręce grzebią się w ziemi, sieją, wyrywają, przycinają...
    Reniu, nie przejmuj się tym, że twój komentarz się nie pojawił - sprawdziłam w spamie, ale i tam go nie było. Ja też mam problemy na niektórych blogach - z jakiegoś powodu blogger nie pozwala mi zostawić komentarza, twierdzi, że nie jestem zalogowana ale anonimowo też nie mogę zostawić nawet jednego słowa. Tak to bywa w tym wirtualnym świecie... Pozdrawiam majowo!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)