poniedziałek, 10 kwietnia 2023

" Wiosenna"

 Planowałam ją pokazać już tydzień temu, ale wiecie jak to z planami często bywa ;)

"Wiosenna" to cienka ale zarazem ciepła chusta - w moim wykonaniu, bo można ją też wydziergać z cieniutkiej bawełny, lub z mieszanki z akrylem, jak to zrobiły testerki Tina(klik) i AniaT(klik)

Przez tydzień można ją będzie nabyć w niższej cenie, 20 zł na Charytatywni Allegro (klik) lub bezpośrednio u mnie reanja1@gmail.com, potem już 26 zł w ten sam sposób.

Po przedświątecznych porządkach  doszłam do wniosku, ze nie wykorzystam wszystkich włóczek i część również wystawię,

Na aukcje trafi też kilka innych rzeczy, tylko muszę to jakoś ogarnąć

Niestety nie przyznano nam dofinansowania do turnusu, a Lila nie była już 3 lata, W przyszłym roku kończy się  orzeczenie niepełnosprawności i na pewno też nie pojedziemy.

No cóż, zapraszam:)

"Wiosenna" to chusta dla średnio i zaawansowanych, choć wzór nie jest trudny to wymaga jednak skupienia i uwagi. Moja ma 185 cm szerokości i 85 wysokości





waży 130 gram. Wydziergana jest z wełny zwanej puch norki- nie podzielam zachwytu, ale kupiłam i trzeba było ją wykorzystać


 


 

Chusta pani Joasi ( sąsiadki;)


AniaT


Tina 



 Bardzo dziękuję Dziewczynom za udział w testach :)
 I na koniec- moją chustę dodaję do zabawy u Splocika, a dokładnie podpinam pod 2 cytat 

1. Lepsze pół jajka niż pusta skorupka.
2. "Kreatywność to wymyślanie, eksperymentowanie, wzrastanie, ryzykowanie, łamanie zasad, popełnianie błędów i dobra zabawa. " - Mary Lou Cook
To wymyślanie najbardziej mi pasuje;)
 

U nas Lany Poniedziałek iście lany, a szkoda,

Radosnego świętowania Wam życzę i pozdrawiam serdecznie

22 komentarze:

  1. Współczuje Wam z tymi "kłodami", moja kuzynka też się zmaga non stop z takimi kłodami urzędniczymi. Walka z wiatrakami! Mam nadzieję, że macie wokół siebie mnóstwo kochających osób, które wspierają, bo nie jednego by powaliło. Trzymajcie się tam mocno i cieplutko, a chusta jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykra wiadomość. Chętnie kupię wzór i może kiedyś chwycę znowu za druty i coś na nich wydziergam. Chusta piękna i na pewno warto ją mieć w przechowalni. Życzę Wam dużo wytrwałości i jak najwięcej życzliwych ludzi na drodze❤️
    Pozdrawiam świątecznie, Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusty są przesliczne, dwukolorowa piękna.Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te Twoje chusty, ale niestety wełna mnie gryzie. Mam jednak nadzieję że uda Ci się je sprzedać , mimo że cena jak dla mnie strasznie niska. Chyba nawet koszt włóczki Ci się nie zwrócił, o robociźnie nie wspomnę. No cóż nie zwykłam chodzić w chustach. Szkoda że nie dostałyście dofinansowania do turnusu, Lilli stanowczo by się wypoczynek przydał !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A... teraz dopiero kliknęłam na charytatywni. Wysowuję to co napisałam w poprzednim komentarzu. Jak za wzór to cena jak najbardziej adekwatna,. Oby się sprzedała dobrze i obyście nazbierały na ten turnus rehabilitacyjny

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta i pracochłonna, trzeba uważać aby nie pogubić oczek, czy narzutów, a ile razy na lewej stronie narzut przerobiłam razem z oczkiem, a potem mi brakowało :) Dziękuję Reniu za zaufanię i możliwość testowania twojego kolejnego wspaniałego wzoru. Moja chusta raczej będzie letnia, a nie wiosenna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie chusty piękne wg tego wzoru. Kolor chusty ,,puch norki,, jest cudny :)
    To przykre, że nie przyznano Wam dofinansowania do turnusu :( Życzę żeby wszystko było po Waszej myśli, żeby się udało .....
    Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. We wszystkich kolorach chusta wygląda wspaniale. :)
    Jednak wzory ażurowe najpiękniej prezentują się w jednym kolorze.
    Do Twojej pracy pasuje nie tylko wymyślanie, ale też dobra zabawa. :)
    Życzę, by udało się dofinansowanie i wyjazd na turnus.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne chusty powstały, wzór bardzo mi się podoba.
    To przykre, że nie dostałyście dofinansowania. Mam nadzieję, że jednak uda się nazbierać na turnus. Pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite chusty :D Mam nadzieję, że uda się z turnusem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu, chusta jest przepiękna. Mam nadzieję, że uda się uzbierać kwotę potrzebna na turnus dla Lili.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super chusty! :)
    Szkoda, że z turnusem tak wyszło... mam nadzieję, że mimo przeciwności uda się uzbierać potrzebne środki!
    Chciałam przy rozliczeniu PIT wpisać 1,5% dla Lili, ale system pokazał mi wiadomość, że w tym roku nie mam takiej możliwości... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądając wszystkie wydania tej chusty stwierdzam, że ażurki o niebo lepiej się prezentują w jednokolorowym wydaniu :) Trudno, poprawię się następnym razem :)
    Moje % z Pita już macie, może uda się nazbierać na turnus. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudeńka! Idealne na tę pogodę, długie i nieco chłodne wieczory!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przykro mi, że Lili nie przyznali dofinansowania. Ech, znam ten ból, bo mi tyle razy odmawiali (na zasadzie "Kwalifikuje się pani, ale pieniądze dostali już bardziej niepełnosprawni"), że już nawet przestałam składać wnioski na turnus. Teraz jakimś cudem dostałam dofinansowanie na Mobiler (z likwidacji barier technicznych). Też byłam sceptyczna, ale się udało. Chusty urocze, zwłaszcza dla kogoś, kto lubi się nimi otulić. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny wzór to i chusty piękne, wszystkie wykonania bez wyjątku <3
    Nie wiem, jak wyglądają kwoty uzbierane z PIT-ów ale podatek mój i mojego taty poleciał dla Lilki (mama ma za niską emeryturę).

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne chusty. Kolory energetyczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne chusty.... cudne, nie moje kolory ale podziwiam za druty Reniu nieustannie, twórcza babeczka jesteś. Trzymam kciuki żeby się udało z Lila wyjechać na turnus !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wzór. Podziwiam szczególnie bo nie potrafię tak dziergać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wzór. Szkoda, że nie dostałyście dofinansowania na turnus. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)