niedziela, 9 października 2022

Podsumowanie września

 Dzisiaj znowu będzie szybko i bez rozpisywania- dopadło mnie, znowu. Nie wiem czy to niedoleczone przeziębienie ( które okazało się być prawdopodobnie covidkiem) ale znowu leżę i się kuruję.

 

Podsumowanie w/g dodawania prac z pominięciem mojej-  leci na koniec

1/Motylek

2/Agatka
 
3/Ania


4/Urszula 97

 


5/Violka


 6/Elunia

7/Splocik
 
8/ Mięta


 9/no i ja


 Dziękuję Dziewczynom które wzięły czynny udział w zabawie, jak i tym które wspierają nas komentarzami:) buziaki



18 komentarzy:

  1. Fajne prace powstały.
    Reniu zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace i świetne podsumowanie :) Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te Wasze prace. Szybkiego powrotu do zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja 'się nie bawię', ale wspieram, wspieram, bo wiem jak to dużo radości daje i motywuje. Dziergajcie dzielnie dziewczyny! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne podsumowanie Reniu, dziewczyny się super spisały. Tobie dzięki za zorganizowanie zabawy jak i za to podsumowanie. Jak by nie patrzył to ogrom pracy.
    Zdrówka życzę przede wszystkim bo ono najważniejsze co mamy !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace powstały i podsumowanie wygląda extra :) Kuruj się bo zdrówko trzeba szanować i o nie dbać :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze piekne prace powstały!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Renia dużo zdrówka Ci życzę i mam nadzieję, że dzisiaj czujesz się już lepiej :).

    Dziewczyny zrobiły fajne i różnorodne prace.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe prace, miło mi się oglądało:) Życzę Ci Reniu zdrówka i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle wspaniałych prac! Taka różnorodność interpretacji!
    Zyczę szybkiego powrotu do zdrowia i pełni sił!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super galeria:) ja też się kuruję, ledwo mówię bo tak boli mnie gardło... dużo zdrowia!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow sporo się u ciebie działo ;) Ja dawno nie szydełkowałam..
    Pozdrawiam! Miłego dnia :)
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace powstały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Wciąż podziwiam, dziewczyny super sobie radzą z tą zabawa. Brawo za chęci. Pozdrawiam i zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace powstały, ileż fantastycznie twórczych osób! Przesyłam uściski i życzenia zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)