wtorek, 13 września 2022

C&K wrzesień.

 Sama jestem sobie winna. Podałam taki temat a nie inny i znaleźć coś odpowiedniego wydało mi się  bardzo trudne, więc zmieniam zadanie na wrzesień.

Pokażcie to co macie, jeżeli nawet było już coś "zadane" ale jest to coś innego i nie publikowanego jeszcze na blogach to zaliczę w ramach wrześniowej zabawy.


 

U mnie zaległości ostatnio jest kilka, tzn, robótki skończone, ale zdjęć brak i może uda mi się coś dzisiaj wstawić.






Oczka przekładane. To mniej więcej przy ich pomocy powstają warkocze , ale nie tylko. Przekładając oczka możemy stworzyć i inne wzory, no taki jak ten.

Piszę może, bo nie wiem, czy mój lapek to wytrzyma- niby wrócił z serwisu, niby naprawiony, ale współpraca nam się nie układa za diabła. Wczoraj próbowałam napisać kilka komentarzy i co? nie udawało mi się ich wysłać.

Spróbowałam dzisiaj i jak na razie jest ok, ale co będzie dalej?

Dziękuję wszystkim za komentarze i za to że jesteście. Motywujecie mnie nieustannie, bo bez Was rzuciłbym tym wszystkim już dawno.

Muszę też podziękować Ani I za piękną kartkę, pamięć i wpłatę na konto Lili. Aniu masz wielkie  ❤️



16 komentarzy:

  1. Piękna czapeczka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem w trakcie , będzie gotowe to pokaże, takie pol na pół z zadanym tematem bo jestem trochę cienka.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu cieszę się że kartka doszła na czas!! Co do wpłaty Ty sama wiesz jak było. Mam nadzieję że urodziny masz udane !!
    Kurde ja mam chyba sklerozę bo wydawało mi się że w wrześniu była właśnie dowolność, więc nie ma co zmieniać, ale zerknę raz jeszcze do posta z wyzwaniami. Czapka Ci wyszła bardzo oryginalna, ale ja się coś ostatnio mało lubię lubię z drutami, zdecydowania bardziej wolę szydełko :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Aniu była dowolna praca ale temat taki jakiego jeszcze nie było 😁

      Usuń
  4. Trzymam kciuki za lapka, bo fajne prace u Ciebie powstają i szkoda by było ich nie oglądać.
    Czapka wygląda super, a karteczka przepiękna przybyła do Ciebie.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna czapeczka :).
    Osobiście ich nie noszę, bo jest mi za ciepło :).

    Dostałaś śliczną kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu, przyjmij i ode mnie najserdeczniejsze życzenia urodzinowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna czapeczka i wspaniała karteczka:) Wszystkiego najlepszego Reniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna praca i mnie się podoba zmiana na dowolność 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Czapka jest piękna, ten wzorek pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczną karteczkę otrzymałaś, a czapka super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie pokazuje mi sie zaba, wiec wklejam link tutaj (potem moge zrobic aktualizacje):
    https://motylek-okruchy.blogspot.com/2022/09/c-2022-zadanie-wrzesniowe.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna czapeczka :D Widzę, że u ciebie jesień pełną parą ;)
    Ja ostatnio nic nie dziergam. Myślę, że stworzę coś na szydełku na święta jako prezent.
    Pozdrawiam! Miłego dnia :)
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że cos mi umknęło...
    No to spóźnione życzonka - najlepszego i zdrowego wszystkiego. :)
    Świetna czapa.
    Ja jeszcze nie mam pomysłu na wrzesień.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna czapka Reniu! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna czapka Reniu o ciekawym wzorze :). Spóźnione, ale najszczersze życzenia!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)