niedziela, 16 października 2022

1/ Ania

Kartki u Aniu


 

A tak w skrócie. Moje zatoki są nadal zajęte i mimo leczenia nie widać końca.

Chyba będzie trzeba udać się do specjalisty, bo ta spirala bólu gardła i kataru się ostatnio bardzo nasiliła.

Koniec.

 O chodzi z kartkami do Ani chyba każdy wie, ale jak nie to odsyłam do Organizatorki (klik) 

a moja interpretacja mapek wygląda tak



i Kolaż dla Ani
Aniu dziękuje za kolejny miesiąc motywacji :)
A Wam za wsparcie dobrym słowem 

Buziaki przesyłam i miłej niedzieli z pozostałymi dniami tego nowego tygodnia.

U nas upał aż całe 21 stopni- trzeba się cieszyć drobiazgami, pamiętacie😘😀❤️

 


15 komentarzy:

  1. Pieknie zrobione kartki , zabawa zawsze motywuje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczka, ta z choinkami szczególnie mi się podoba:) Dużo zdrowia Reniu! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze są obie ale bardziej spodobała mi się pierwsza - cudny klimacik stworzyłaś. Zdróweczka Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, przede wszystkim szybkiego powrotu do zdrowia:)) a karteczki przepiękne:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu, wspaniałe kartki, wyjątkowo mi się podobają.
    Wracaj szybko do zdrowia; może warto, żeby laryngolog fachowo sprawdził te zatoki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio dużo ludzi narzeka na chore zatoki i oskrzela, nie mówiąc o stanach zapalnych w płucach. Wygląda to trochę jak pokłosie covidowe.... Skontroluj się u specjalisty i rtg zrób, Reniu.
    Karteczki piękne zrobiłaś, a ta choinkowa to istne cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu zdrowiej szybko!
    A kartki magiczne, bardziej mi się podobają, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu dziękuję za piękne kartki, mam nadzieję że będziesz je miała komu podarować, Zdrówka życzę bo ono bezcenne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki ! Podziwiam, pozdrawiam i oczywiście zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki są super.Te choineczki to takie, że oh, ah :) Radzę konsultację u otolaryngologa.Takie nawracające i przedłużające się zapalenia zatok mogą zainfekować też uszy. z takiego powodu ja kilka lat temu trafiłam na laryngologię do szpitala. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo sympatyczne karteczki :) zdrówka i powodzenia z zatokami, ja mam ten sam problem, ciągnie się za mną od ponad tygodnia, pomaga mi irigasin i reno puren zatoki hot :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)