poniedziałek, 24 października 2022

Połączone zabawy

 Jak wskazuje sam tytuł połączyłam zabawy- dwie na pewno, a o trzeciej sama Organizatorka zdecyduje😁


 

Dalej nie mam pomysłu jak to wszytko ogarnąć, brak weny i czasu skutecznie mnie ogranicza, ale wiem, że gdyby nie te zabawy pewnie nic bym nie pokazywała. Bo robić to ja ciągle coś tam robi, a właściwie dziergam,ale ile można pokazywać tylko jedną technikę? 

Dlatego dzisiaj szydełko. 

C&K prace bożonarodzeniowe płaskie(klik).

Mam nadzieję, że widać, że to choinka  Właściwie takich nie robię, ale od początku wiedziałam, że je wykorzystam do winietek prezentowych, miało być więcej, ale nie zdążyłam- do grudnia jest jeszcze trochę czasu🙂




Druga zabawa to Rękodzieło i przysłowia u Splocika (klik)

 1. Ze słów mostu nie zbudujesz - do tego potrzebne jest drewno. 

2. To łatwe, cudzymi rękoma wyjmować kasztany z ognia. 

 niby łatwe, niby da się coś przygotować, ale......miałam problem. Jednak (tak przewrotnie;) postawiłam na drugie przysłowie i jego dwa pierwsze słowa "to łatwe" Tak.  Jak już się ma pomysł, nieco techniki i materiałów, to  robota idzie sama😁 Choć jak tak czytam to i "zbudujesz" do tego pasuje, co nie?

Zrobiłam jeszcze gwiazdkę reliefową. Mimo, że robiłam z cieniutkiego kordonka i na cieniutkim szydełku, wyszła za duża i trafiła na kartkę i to ją  Ani(klik) chcę podesłać, o ile ją jeszcze przyjmie, bo nieco bardziej odbiega od mapki.





 

Obie prace nieco ozdobiłam, gwiazdka wiadomo lubi błyszczeć, a drzewka ozdabiamy sami😀

Dziękuje za każdy komentarz i miłego, spokojnego tygodnia Wam życzę


14 komentarzy:

  1. Fajne winietki prezentowe. Piękna gwiazdka reliefowa, super prezentuje się na kartce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne winietki z choinkami będą Super ozdobą, gwiazdka reliefowa świetna, mnie z błędami wychodzi.Jak dla mnie ok
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu cudna ta Twoja karta ze śnieżynką. oczywiście że ja przyjmę do zabawy. Mapki sa tylko po to żeby Wam ułatwić nie musi być jej dokładne odwzorowanie, moje tez nie są takie same jak mapki :-)
    A zawieszki do prezentów tez cudne!! Aż mam ochotę podobne zrobić !!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zawieszki z choineczkami i gwiazdka też błyszczy. :)
    Kartka pasuje do mapki, bo do pewnego momentu gwiazdka jest okrągła. :)
    Jak my podobnie myślimy... :)))
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te tagi (mam taką samą choineczkę) i karteczka z gwiazdeczką śliczna:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne prace Reniu a pomysł na winietki rewelacyjny - są bardzo oryginalne. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu wyglądają Twoje prace bardzo efektownie! Cudnie połączony papier i szydelko. Pięknie!
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ale pomysłowo Reniu, zwłaszcza z tymi bilecikami do prezentów, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prace - i karteczki, i szydełkowe ozdoby :) Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Renatko, cudne te winietki prezentowe , takie na bogato. Kartka również śliczna! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu, bardzo ładnie są te szydełkowe elementy i super je wykorzystałaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz, ja też mam kilka takich niezbyt udanych gwiazdek, za wiotkich do zawieszenia na choince, ale zapewne świetnie nadających się na kartkę świąteczną. Wspaniały pomysł! Chyba zgapię - to znaczy zainspiruję się!
    Cieszę się, że znajdujesz czas na C&K - gdyby nie ta zabawa ja chyba nie wzięłabym drutów czy szydełka do rąk tygodniami w tym nawale zajęć wszelakich. WIELKIE dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka wygląda suuper ! A pomysł na winietki świetny i bardzo ładnie wyglądają na nich te choineczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie śliczne, urocze prace:) biel i zieleń wyglądają doskonale :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)