piątek, 29 lipca 2022

Na koniec lipca

Ha, zdążę;) choć końcówka miesiąca już tuż, tuż. Cóż, jak co roku w lecie mniej mnie w blogosferze, ale teraz doszło do tego zmęczenie netem- pamiętam jak na początku z zapartym tchem przeglądało się strony, teraz niestety mam chyba lekki przesyt. tym bardziej, ze porządnego urlopu od neta nie robię już trzeci rok. Koniec narzekania. Musiałam się wygadać i tyle;)

Dzisiaj dwie zaległe zabawy- Ani (klik) i moja (klik)


 

Kartka jedna, męska i mam nadzieję, ze nie przesadziłam i nie zrobię se wstydu u Bratanka mojego M;)



i jeszcze jedno- nie będę robić osobnego posta tylko pokażę włóczkę przygotowaną na skarpety- nie wiem czy to nie będę stopki. Skarpety już kiedyś dziergałam, a że nikt u nas nosi to będę się uczyć dziergać stopki- zobaczymy co mi wyjdzie;)


 


I tyle;) cudownego weekendu Wam życzę i pozdrawiam serdecznie

15 komentarzy:

  1. Karteczka jest przecież poekna, wloczka też mi się podoba ,zapomniałaś o banerku do swojej zabawy.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu, ta kartka jest po prostu rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu wstydu u Bratanka nie będzie bo kartka cudna a męską zrobić to jest problem !!
    Ciekawa jestem co Ci wyjdzie z tych stopek !! Włóczkę fajną wybrałaś.
    Pozdrawiam id dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna jest ta kartka ślicznie to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wymyśliłaś męską kartkę. :)
    Stopki to przecież skarpetki, tylko bez "cholewki" . :)))
    Włóczka faja, a jaki ma skład?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 51% bawełna i 49% poliester- jak wyjdą zrobię z samej bawełny;)

      Usuń
  6. Włóczka fajna miało być. :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna kartka. Podoba mi się jej forma.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo gustowna karteczka:) a przerwy od internetu każdy czasem potrzebuje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. FaJna karteczk, pomyslowa i w fajnej kolorystyce Reniu 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Męska kartka zawsze sprawia problem, przynajmniej u mnie. Tobie Reniu udało się znakomicie i bez przesady. Jest super męsko. Co do przesytu netem to masz rację. Tez dałam sobie urlop bloga i neta. taki reset jest potrzebny chyba każdemu. Teraz wracam powoli, bez pośpiechu, kiedy czas i chęci się znajdą. Skarpetki rób, bo zapewne przydadzą się w tę "groźną - mroźną" zimę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu męska kartka świetna i fajna forma. Skarpetki robiłam a stopek jeszcze nie. Trzeba pomyśleć o skarpetkach ( zapowiadają mroźną zimę). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna karteczka, taka męska :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu, kartka jest ekstra:) A włóczka z tych nie gryzących ;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)