niedziela, 5 czerwca 2022

Podsumowanie majowego C&K

 Jak co miesiąc, tak i teraz zapraszam Was na podsumowanie majowych prac w zabawie C&K.


 

Dziękuje wszystkim biorącym udział, zmniejszyła się ekipa, ale ważne jest, ze są osoby które chcą się jeszcze bawić.

I tu taka mała informacja- ta forma zabawy będzie do końca  roku- udało mi się coś  znaleźć, ale nie mam już tylu pomysłów, żeby cały kolejny rok prowadzić zabawę w tej formie- dlatego będzie zmiana i mam nadzieję, ze połączy więcej technik;) Pomysł już jest;) 


 

Przechodzę już do podsumowania- i prace prezentuję w/g ich dodawania

1/ Motylek

2/Elunia

3/Urszula97

4/Agatka


 

 

 5/Splocik

6/ Ania


7/Violka 


8/ Tina


 9/ Joasia


 

10/i moja praca- choć to za dużo powiedziane😃

napiszę tylko, ze świetnie się sprawdzają, tylko z kawą muszę uważać 😂

I to tyle na dziś. Zapraszam na kolejne, czerwcowe wytyczne (klik) i dziękuje wszystkim za komentarze i wspólną zabawę:) Buziaki




12 komentarzy:

  1. Witaj Renatko. Dawno u Ciebie nie zostawiłam komentarza, ale zaglądałam, aby nie zapomnieć o tych fajnych zabawach. Bardzo żałuję, że w nich nie uczestniczę. Siła wyższa.
    Piękne prace dziewczyn. Każda inna, ale każda piękna. Jakie są polskie dziewczyny zdolne i pracowite! Buziaczki, Ania-Pawanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace, Reniu.

    Dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne i inspirujące prace. :)
    Super galeria. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu jak zawsze super podsumowanie i super prace powstały!! Jest się czym zainspirować. Ciekawa jestem co tam tym razem wymyśliłaś !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace powstały, niektóre na prawdę są śliczne. Serdeczności Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, ale czad ja to jestem totalne beztalencie manualne ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolorowe prace 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Maj był u ciebie bardzo owocny jeśli chodzi o dzieła twórcze :D Super.
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  9. Może i mniej dziewczyn, ale za to jakie piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)