niedziela, 29 maja 2022

No i C&K

 czyli ostatnia zabawa w tym miesiącu.

Dalej nie wyrabiam na zakręcie, ale coś tam przygotowałam.

Szczegóły tutaj(klik) 


 Zrobiłam coś, co potrzebowałyśmy obie.

Mamy taki mały, stary stoliczek kawowy, który odbarwia się pod wpływem ciepła. Trzeba by go było odmalować, ale na tą chwilę tego nie mam w planach:) dlatego wysupłałam dwie małe podkładki. Będą jeszcze kolejne, ale już w innych wzorach, coby nam się za bardzo nie opatrzyły;)




Te same kolory tylko różni sie środek,  żeby każda wiedziała która podkładka jest jej;) 

I to tyle;)

W moich propozycjach w czerwcu podam Wam od razu zadanie na wakacje.

Dziękuje Wam bardzo za wszystkie komentarze. Mam wrażenie, ze nasz światek ostatnio się kurczy. Większość przechodzi na Fb lub Instagram, a ja tam się jakoś nie umiem odnaleźć, choć nie wykluczam tak do końca:) 

Miłej niedzieli Wam życzę i pozdrawiam serdecznie


15 komentarzy:

  1. Część miło mi trafić na Twojego bloga. Obserwuje oczywiście. Piękne są te filizaneczki. Z całą pewnością fajnie będzie piło się z nich kawkę 🥰 pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne podkładki, takich rzeczy też nam potrzeba, są śliczne. Ciekawe co tam na wakacje szykujesz ? Pozdrawiam i smacznej kawki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, śliczne są te podkładki i pasują do stoliczka.
    Ja na Fb ani instagramie nie odnajdę się na pewno, jeśli blogi odejdą do lamusa, to trudno - ja razem z nimi.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu sprytnie wymyśliłaś aby podstawki różniły się wzorkiem w środku :). Super są i bardzo praktyczne. Ja kiedyś od koleżanki dostałam szydełkową podstawkę pod kubek i bardzo ją lubię. Sama przymierzam się od trzech lat by takie zrobić :))). Reniu ja też nie mam konta na Instagramie. Rękodzieło pokazuje na blogu i dobrze mi z tym. Lubie tę naszą blogosferę, chociaż kurczy się. Będę jak Ostatni Mohikanin :)).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam konto na FB ale rzadko tam bywam, lubię blogi:) Ruch na blogach rzeczywiście mniejszy ale może to przez wiosnę? Urocze są te podkładki Reniu, miałaś fajny pomysł. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te podkładki Reniu! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu bardzo mi się podobają te Wasze podkładki, super praktyczne drobiazgi.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie Ci te podkładki wyszły i zawsze to jakaś ochrona przed ciepłem z kubka. Super że zamieniłaś w nich środki dzięki temu się nie pomylą :-)
    Pozdrawiam i czekam na nowy temat :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkładeczki śliczniutkie a z doświadczenia wiem, że takich podkładek nigdy za wiele!
    Proszę, nie wynoś się na FB ani na Insta!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Bardzo ładne podkładki :) Sama takich używam do kawy. Znaczy, do kubka z kawą :) Świetny i bardzo praktyczny drobiazg! Do tego wygląda cudownie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. beautiful and a very good idea! Very useful.
    Laila
    www.lailanblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze dla mamy i córci 💚

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądają i w dodatku będą przydatne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się podoba bardzo ten kształt podkładek. Taki oryginalny pomysł. Wygląda to ciekawie z czarną włóczką. Będzie fajny komplet. Pozdrawiam Joasia.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)