niedziela, 22 maja 2022

Majowe mapki

 Kolejny miesiąc i kolejne kartki powstały. Szczegóły znajdziecie u Ani(klik)


  Przygotowałam dwie kartki, po jednej do każdej mapki. Moje interpretacje sie nieco różnią ale nie robię kwadratowych kartek i upychanie szczegółów nie zawsze dobrze wygląda



i to na dzisiaj tyle:) Spokojnej niedzieli Wam życzę i przyznam, że nie obraziłabym się gdyby była ciut cieplejsza, u nas wieje lodowaty wiatr, wiec nawet posiedzieć się na polu/dworze nie da, ale to nie znaczy że nie rozpoczęłam już swojego ulubionego sezonu
 

buziaki 💖


18 komentarzy:

  1. Pracowita jesteś, coś dużego się dzierga.Kartki piękne, stylowe.U nas też wieje, brrr Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet w zmienionej formie, ale według mapek, kartki wyszły super. :)
    U mnie pogoda w kratkę, ale nie jest najgorzej. :)
    Ta mina zdradza, że tam się coś ciekawego dzieje. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas cały czas było bardzo ciepło ale od wczoraj wieje. Właściwie to nawet nie wiatr ale jakaś koszmarna wichura. A deszczu jak nie było tak nie ma:)
    Podobają mi się Twoje karteczki Reniu, dzięki ślicznym grafikom są takie .... rozczulające!
    Życzę Ci dobrego, słonecznego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hihi super sezon :) oby by duuuzo slonka, czego Ci Reniu zycze :) a karteczki sliczne, pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki prezentują się bardzo ładnie :) oby pogoda była już tylko cieplejsza i przyjemniejsza! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki przygotowałaś :) A sezon też chętnie bym już rozpoczęła, ale ciągle jeszcze troszkę za zimno :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki i śliczny piesio :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas weekend był lodowaty. Niestety dzieci przeziębiły się. Reniu kartki są piękne, zwłaszcza przesłanie tej drugiej - tak często o tym zapominamy. Śliczny piesek :)).
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu, bardzo podobają mi się te kartki, mają mnóstwo uroku.
    U mnie zimno niemal jak w jesieni:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki :D Widać, że włożyłaś w nie sporo pracy.
    Pozdrawiam!
    Mój blog: Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu bardzo się cieszę z Twoich kartek, podobają mi się te "Panienki" w środku. Ja o dziwo właśnie lubię kartki kwadratowe i te w formacie DL a prostokątnych prawie wcale nie robię .
    Cieszę się że nadal bawisz się ze mną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne, klimatyczne karteczki :) Co to za niebieskość?

    OdpowiedzUsuń
  14. Więcej ciepełka życzę! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze grafiki, piękne kartki. Oby w końcu cieplejsze dni nadeszły :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne karteczki. Obdarowana osoba będzie zachwycona. Uwielbiam takie klimaty na kartkach. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)