niedziela, 15 maja 2022

tym razem

 Dawno nie było u mnie nic uszytego i gdyby nie to, że zupełnie nie mam czasu i brak pomysłu na przysłowia Splocika(klik) to pewnie jeszcze bym go nie pokazała.

1. Maj zieleni łąki, drzewa, już i ptaszek w polu śpiewa.
2. Książka jest niczym ogród, który można włożyć do kieszeni.
 

No cóż, moja interpretacja będzie nieco naciągnięta, ale  mam nadzieję, że Organizatorka i tym razem  mi zaliczy😘

Uszyty już dość dawno, ale nie jestem z niego do końca zadowolona- ma kilka niedociągnięć i już wiem, ze następnym razem uszyję go nieco inaczej, ale ten i tak mi służy na codzień i do moich drucików jest idealny. Już jakiś czas temu dostałam pierwsze pary drutów wymiennych i się w nich zakochałam😉
Pomalutku dokupuję te rozmiary które są mi potrzebne, nie mam parcia na cały komplet.
W organizerze są też kieszonki na inne "pomoce" i wszystko mam pod ręką.
 
Moja książka ma aż trzy kartki i tym samym 6 stron w tym 4 do wykorzystania. Do kieszeni też nie włożę 😂 ale forma jest jak coś;) 

 




 
i kolejne strony


To drewniane  krótkie i długie druty Knit Pro z serii Symfonie i jeżeli dziergacie tak ściśle jak ja to nie polecam tych najcieńszych rozmiarów- złamałam już trzy, dlatego kolejne dokupiłam w Sklep-ik (u) metalowe, żyłki pasują do obu, jak coś.





20 komentarzy:

  1. Świetna książka Reniu, a najważniejsze, że przydaje się na co dzień.
    Ja też zachwyciłam się drutami wymiennymi, a szczególnie żyłkami do nich, które nie skręcają się tak jak w innych drutach.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu jak dla mnie bomba. Uwielbiam wszelkiego rodzaju organizery a ten jest ewidentnie w kształcie książki !! Co prawda tylu drutów się jeszcze nie dorobiłam , a mało tego tych z wymiennymi końcówkami nie mam wcale, ale ja niestety prawie wcale nie robię na drutach . Za to mam materiałowe organizery na szydełka, książkę i haft krzyżykowy. Są super i zawsze się przydają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł, praktyczny i jest formą książki i o to chodzi.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, ale super. Najpierw pomyślałam, że naprawdę chodzi o książkę:):):)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł na organizer w formie książki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu jestem zachwycona formą organizera! Wspaniały jest, pojemny i wszystko ma swoje miejsce. Imponującą masz kolekcję drutów :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezły pomysł z takim organizerem! Ja się jeszcze takich drutów nie dorobiłam,

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka organizer?
    Super sprawa! :)
    I kieszonki ma! :) I można do nich coś włożyć! :)
    Podoba mi się bardzo. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu, bardzo spodobało mi się Twoje etui. Wygląda ślicznie i do tego jest bardzo praktyczne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowy organizer Reniu, zajmuje niewiele miejsca a w środeczku wszystko co potrzeba. Przy tym wygląda efektownie. Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł rewelacyjny, a wykonanie jak dla mnie perfekcyjne :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie organizery zawsze w cenie, mam jeden maleńki ale do hafcikow małych w sam raz, Twoj prototyp ekstra jest Reniu :) pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna interpretacja przysłowia, taka nieoczywista i bardzo pomysłowa. Książka-organizer na druty jest piękny i dobrałaś śliczną tkaninę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale super pomysł, świetny kolor i wzór!
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie ♡
    Ależ to super jest! Bardzo praktyczna taka książka :) Bardzo twórczy pomysł i super realizacja, kolorki też piękne :) I świetna interpretacja przysłowia :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetny książkowo-drutowy organizer. Pięknie się prezentuje i jest przydatny, to najważniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki praktyczny projekt :) i pięknie wykonany!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny organizer i jaki praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł na organizer, bardzo mi się podoba kolorystyka, wykonanie i forma/ kształt książki 😊
    Super!
    Pozdrawiam ;)))

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)