niedziela, 24 kwietnia 2022

Wiosenna "Hiacynta"

 Dzisiaj coś nowego i do testów- poszukuję 2 osoby które w miarę szybko "ogarną" testowanie. W miarę szybko czyli 2 tygodnie ( do 8 maja) i warto by mieć wełną już w domu. 



Dostałam zamówienie na chustę niezbyt szeroką,  za to długą i wiosenną ( ale inną niż "Fanaberia" (klik)(klik)i tak padło na wzór który nazwałam "Hiacyntą" bo z nimi mi się kojarzy:)

Chustę dodaję do Splocikowej zabawy "Rękodzieło i Przysłowia" (klik) 

 1. Baba o szydle, chłop o mydle. 

2. Leniwemu baranowi ciąży jego wełna.

Wybrałam przysłowie 2 bo z wełny chusta jest zrobiona, a że zapas "mi ciążył" to trzeba było wykorzystać;) Takie nieco pokrętne tłumaczenie przysłowia to ale cóż;)

Dzisiaj krótko i na temat, ale po wczorajszej orce na ogrodzie nie mam sił - kręgosłup i ręce bolą jak diabli.

Ostatnie wiatry potargały nam folie na tunelu, trzeba było zmienić, a  było jeszcze co nieco dosiać i przesadzić lub dosadzić- wiecie jak to jest;) 

Miłej niedzieli Wam życzę:)


13 komentarzy:

  1. Chętnie podejmę się testowania - wysłałam Ci maila.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna chusta, pasuje do przyslowia.My dopiero posialismy marchew, pietruszkę, rzodkiewke.Dzisiaj pada deszcz to nasionka namokna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna Hiacynta, a ja jak zwykle podziwiam moją ulubioną modelkę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dziś to samo - wczoraj przegięłam w ogrodzie. Tak to jest, gdy pogoda nie pozwala na systematyczne prace:) Piękna jest ta chusta Reniu. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. No popatrz, z barana została Ci tylko wełna, ale przydała się i chusta wyszła wspaniała. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi sie te chusta podoba , Ale niestety ja z wełny nie mogę bo mnie strasznie gryzie!!
    Ale wzory ażurowe bardzo lubię !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna chusta, chociaż Fanaberia cały czas bardzo mi się podoba i kusi... Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna chusta i ten kolor - prawdziwa Hiacynta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba ta chusta, śliczny wzór i kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna chusta. Super kolor. Również początkowo zastanawiałam się nad podejściem do pierwszego powiedzenia. Ale ostatecznie wybór padł na drugie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hiacynty w ogródku już przekwitły, a Twoja 'Hiacynta' kwitnąć będzie jeszcze długo, długo !!!
    Powodzenia z testami!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)