środa, 27 kwietnia 2022

Silva

 To kolejny sweterek który powstał w ubiegłym roku, ale dopiero teraz zakończyły się jego testy.

Wełnę kupiłam pod wpływem impulsu i trochę przeleżała, bo zanim do mnie doszła impuls uleciał w kosmos, a ja nie wiedziałam co z nią zrobić. Dokupiłam co nieco, jak widać i wydziergałam Silve.

Sweterek dzierga się w dwie nitki- Alize Abiye, Brushed Alpaca Silki jest bardzo ciepły i milusi:)

Jak się okazało dziergam bardzo ściśle i testerki "na dzień dobry" brały druty minimum 1 rozmiar mniejszy- to co przy chustach jest nie istotne, ważne jest przy sweterkach- próbka musi się zgadzać, ew dopuszczalna jest niewielka różnica, ale przy zbyt dużej sweter wyjdzie ogromny. 

Zdjęcia jak zwykle nie zachwycają, ale cóż;)


Jedną z testerek była Tina z bloga "handmade by Tina" i dwie Joasie, ale obie bez bloga więc zdjęcia dorzucam bez przekierowań

Jak widać na zdjęciach można wydziergać golf, lub półgolf. Wełna z cekinami, gładka,

Więcej zdjęć u Tiny;)

 a nawet dwukolorowy lub z wełny  kolorowej sweterek wygląda bardzo intrygująco:) Wersja Joasi:)


 

Testy objęły rozmiar XS/S i M/L jeżeli ktoś chciałby przetestować  w rozmiarze XL/XXL to zapraszam do kontaktu reanja1@gmail.com

Moim Paniom Testerkom dziękuje serdecznie za poświęcony czas 

Wszystkie moje projekty( sweterki w maju) są do kupienia u mnie lub na ETSY(klik) tu jednak są droższe ze względu na podatek, a fundusze w ten sposób zdobyte niezmiennie trafiają na prywatną rehabilitację Lili.

Gotowy jest też "Kimiko" który ostatnio testował Motylek z bloga  "Okruchy"

 Cena projektu sweterka to 30 zł(tutaj na blogu)- myślę, że to niewiele,ale dla nas znaczy wiele

Ps. włączyłam moderowanie komentarzy, poczekam aż trollom się znudzi:)


21 komentarzy:

  1. Ooo, widzisz, piękne sweterki powstały. Każdy inny i super 😊 Uff jak to dobrze, ze nie tylko ja zmniejszylam rozmiar drutów 🙃, pozdrawiam serdecznie TinaJ

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te Twoje sweterki, testerki spisały się na medal. Ja niestety też ciasno robię więc też bym musiała wziąć mniejsze druty. Przyznam że najbardziej mi się podoba ten fioletowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu jeżeli dziergasz ścisło to musisz wziąć takie jak ja;) Dziewczyny dziergają luźno, dlatego druty muszą być mniejsze, żeby próbka się zgadzała;)

      Usuń
  3. Śliczne te sweterki wyszły! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za pech z tymi komentarzami .... piekne swetry Reniu, żałuje ze nie potrafię tak dziergać jak Wy!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Agata zapomniałam dopisać

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałą galeria i świetnie zaprojektowany sweter Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne swetry powstały.
    Chyba wiosna obudziła trolle :( - ja mam moderowanie włączone cały czas.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Testy wypadły świetnie i piękne sweterki powstały :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu, takie ręcznie dziergane sweterki są najpiękniejsze.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się ten fason i w każdej kolorystyce prezentuje się super. :)
    Brawo dla Testerek.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny wzór i świetne wyniki testów! Do mnie też co jakiś czas zaglądają te pokraczne ludki. Na szczęście można moderować komentarze!
    Proszę sprawdź linka do Etsy bo chyba nie działa (albo tylko ode mnie nie działa...)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu kolejny piękny wzór opracowany przez Ciebie. Piękny sweterek i w każdej wersji kolorystycznej zachwyca!
    Buziaki kochana.
    Ps. Ja też rozważam włączenie moderowania komentarzy, zdecydowanie za dużo spamu :(.

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem sympatyczny wzór.
    Spam to jakaś plaga ostatnich czasów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty Reniu i Dziewczyny spisałyście się na medal. Piękne te sweterki i jak widać w każdym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest jeszcze przed pierwszym swetrem na drutach. Poproszę o linka do sklepu. Chciałam spróbować zrobić sama sweterek. Pozdrawiam Joasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu tylko koniecznie zrób próbkę:)
      https://www.etsy.com/pl/shop/Woolnianki?ref=seller-platform-mcnav

      Usuń
  16. Ten rudy bardzo mi się podoba :D Ciekawa jestem jakby się prezentował się na większym rozmiarze, bo sama noszę raczej górę XL :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy wzór. Dwa ostatnie podobają mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję kolejnego wzoru i pomyślnych testów! Fajnie wyszły wszystkie wersje.
    Pozdrawiam! :)))

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)