niedziela, 6 marca 2022

Podsumowanie C&K

 Dzisiaj będzie krótko, bo nie mam weny do pisania, do dziergania, ani do czegokolwiek innego. Ostatnie lata dają nam mocno w kość, a do tego pandemia i teraz to........ Władimir P.   Najgorsze co mogło spotkać człowieka. Mam nadzieję że szybko znajdą rozwiązanie i koniec tej wojny nadejdzie szybciej niż wiosna. OBY. 

 

Podsumowanie jak zwykle w/g dodawania prac, z wyjątkiem mojej, którą pokazuję na końcu


 

1/ Agatka

2/Urszula97


3/Violka

4/ Motylek


 5/Ania


 6/Elunia- bardzo dziękuje za kolaż:)


7/Mięta 

komin dorobiony do czapki z poprzedniego miesiąca:)

8/ Joasia

Joasia przygotowała szal, ale zaliczam zadanie, bo jest z nami po raz pierwszy:) Witaj:)

 

9/Splocik, przygotowała komin na łapki zwany mufką;) zasada ta sama wiec zaliczam z radością;)

10/Tina 


 11/ i mój nieszczęsny komin- nadal zastanawiam się nad jego spruciem;)


I to na tyle, przypominam, ze w tym miesiącu dziergamy mitenki (klik:)

Kochane zdrowia i spokuju Wam i nam życzę:)

 




14 komentarzy:

  1. Powstały świetne prace! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna galeria prac, Reniu u mnie ten sam nadtroj jednak powoli się dzierga.Milej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze podziwiam piękne prace. Reniu, dlaczego chcesz spruć ten komplet? Przecież jest bardzo ładny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super galeria i świetne prace. :)
    Nie rozumiem, dlaczego zaraz pruć, może będzie okazja komuś podarować, albo na aukcji ktoś kupi, bo i kolor fajny i wykonanie świetne.
    Prucie z takiej włóczki jest nieco utrudnione, chyba wiesz coś o tym. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne podsumowanie Reniu. Dziękuję za nie i za Twoją pracę. Fajne te kominy powstały. Wazne że grzeją a to ich podstawowe przeznaczenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne szyjogrzeje, muffka i kocyki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace powstały, podziwiam Wasze umiejętności.
    Serdeczności Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne wszystkie prace! Ja tez od 24 lutego nie mam ochoty na nic i za nic nie moge sie zabrac. Dzierganie stanowi odskocznie. Dobrze, ze mamy cos w co mozemy uciec od swiata...
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne rzeczy na zimę. Szczególnie te kominy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne podsumowanie Reniu i super prace u dziewczyn !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Och jakie ładne prace. Kominów nie lubię bo mnie duszą, ale mufka by się przydała:) Szkoda, że ja nie mogę dołączyć. Straszne jest jak nie możesz robić dłońmi. Jestem bardzo smutna z tego powodu. Z innego powodu też jestem smutna i mam nadzieję Reniu, że wojna wygaśnie. Trzymajmy się tego , bo inaczej nie da się żyć.
    Serdecznie ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki cieplutki post ;) ;) od samego patrzenia serce się grzeje :)
    A co do sytuacji za granicą - wolałabym 50 lat koronawirusa niż to, co teraz oglądamy w mediach ;(

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)