czwartek, 17 marca 2022

Kimiko - kardigan dla poczatkujacych w pdf

Jesienią jeszcze dostałam zapytanie  o wydzierganie z powierzonej wełny prostego, ponadczasowego, rozpinanego sweterka, i drugie  o  wzór dłuższego kardigana, ala płaszczyk - czyli dwie pieczenie przy jednym ogniu.

Miał być prosty, dla początkującej dziewiarki, ale taki, żeby nie było "siana" i można było spokojnie nosić;)

Taki też jest KIMIKO - prosty, z prostym wzorem, który jest bardzo łatwo zapamiętać, ale wzór strukturalny pozwala zatuszować wszelkie niedociągnięcia i nierówności.

Zainteresowana Pani bardzo chętnie zgodziła się też na testy, ale niestety w połowie przydarzył się nieprzyjemny wypadek i złamała rękę.

Dlatego też poszukuję chętnej/chętnych do dalszych testów

a sama KIMIKO wygląda tak na nieco mniejszym ludziu 😅








i jeszcze zdjęcie RENI (klik) drugiej z testerek, na blogu znajdziecie więcej zdjęć i recenzja włóczki :)


Drugą jest Asia z bloga "Okruchy"


Kimiko, jak i inne moje projekty znajdziecie w zakładce na górze ekranu (klik) lub na Etsy(klik)

 

Pięknego dnia Wam życzę:)

19 komentarzy:

  1. Przepiękny kardigan, gratuluję.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe!
    To dwa kardigany powstały. Ale chcesz, by wydziergano więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak chciałabym żeby jeszcze ktoś sprawdził opis

      Usuń
  3. Reniu super te sweterki. Przyznam się że ten grantowy , czy niebieski na Lilli mnie bardziej się podoba. No cóż na testerkę się nie nadają, bo jak wiesz mam sporo zabaw do ogarnięcia, a poza tym czas na testy jest jak dla mnie krótki. Wierzę że znajdziesz testerkę, która spełni Twoje oczekiwania.
    Pozdrawiam i trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy ten test musi byc z dokladnie tej wloczki?
    Sam wzor podoba mi sie i chetnie przetestowalabym ale nie wiem czy mam aktualnie w domu odpowiednia ilosc wloczki. Prosze skontaktuj sie ze mna na mount.hood@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny jest, można go nosić na wiele sposobów.
    Serdeczności Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super sweter 🙂. Niestety, dla mnie czas do końca kwietnia to zbyt krótki okres, aby zgłosić się jako testerka, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow super swetry, Twoj Reniu mega ;)
    Ja jeszxze testuje Twoja chustę, odpadam w przedbiegach 😂

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sweter, Myśli iż testerki szybko się znajdą. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny sweterek, Lila pięknie go prezentuje :) niestety na testerkę to ja się nie nadaję -:)
    Serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachęcam do zgłaszania się! Wzór do szybkiego ogarnięcia!
    A największy fun w testach jest na koniec, gdy ma się kilka wersji i wtedy widać tę piękną różnorodność dziewiarską :) Z ciekawością czekam na ten moment!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kardigan, tylko podziwiać. Na testerkę się nie nadaje, na pewno ktoś się znajdzie. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jest! :) uwielbiam kardigany :):) a sesja zdjęciowa... bardzo, bardzo udana! :) wspaniała modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny sweterek na pięknej modelce.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten sweterek i chętnie bym go przetestowała ale niestety nie dam rady. Mam inne zobowiązania i muszę je dokończyć. Może następnym razem się uda🙂
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajebisty sweterek ale wiem że się nie wyrobię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne sweterki :) Modelka w granatach bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)