sobota, 26 lutego 2022

3. Kartki z Anią

3- bo w trzech zabawach zdeklarowałam swój udział. Tak z czystym sumieniem i co miesiąc przygotowując prace - na tyle tylko mogę sobie pozwolić.


 

Kartki u Ani (klik)  to zabawa w której od początku (chyba) biorę udział i doszłam do wniosku, że najwyższy czas coś zmienić i podszkolić swój "warsztat" 

Kiedyś na jednym z portali sprzedażowych za grosze udało mi się kupić maszynkę, do której dołączone były wykrojniki, ciągle uczę się jak i gdzie je wykorzystać, ale ocenę pozostawiam Wam:)

Dzisiaj to co wydawało mi się najprostsze 



i druga

 kursik znajdziecie na blogu  Zielone Koty(klik)





 

I to na tyle.

Kochani spokoju Wam życzę w tych bardzo trudnych czasach


14 komentarzy:

  1. Piekne karteczki, brawo za umiejetnosc , wykrojniki zdały egzamiami.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu, prześliczne kartki, a ich wnętrze pozytywnie zaskakuje. Super!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, świetnie wykorzystałaś wykrojniki i powstały bardzo ładne karteczki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z wykrojnikami zawsze łatwiej:) Obie kartki są bardzo oryginalne a środeczek tej pierwszej to prawdziwa niespodzianka! Są śliczne Reniu.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę spokojnej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki. Środek pierwszej jest fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki z elementem zaskoczenia w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super obie kartki i jakie zmyślne. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne karteczki, zwłaszcza ta pierwsza. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne i pomysłowe karteczki Reniu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ! Bardzo podobają mi się piórka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu bardzo się cieszę że moja zabawa znalazła się w Twoich wyborach. Kartki rewelacyjne a maszynka świetne rzecz warto ją mieć.
    Świetne kartki powstały zwłaszcza mnie urzekł środek tej pierwszej !!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu to trzymam kciuki za dalsze szlifowanie warsztatu. Karteczki wyszły pięknie. Ta druga bardzo mi się podoba! Uwielbiam motylki rusałki :).
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)