sobota, 19 lutego 2022

2. Czytaj jak najwięcej, mów jak najmniej

 I już wszystko jasne- to przysłowie które wybrałam w tym miesiącu w zabawie u Splocika (klik)

 

 

Drugie przysłowie to 

Bogate serce może ukrywać się pod nędznym płaszczem.

Muszę przyznać że z niecierpliwością czekam na kolejne przysłowia, bo większość nie znam i za każdym razem jestem którymś zaskoczona.

Tym razem, na początku miałam zupełną pustkę i brak pomysłu na zinterpretowanie proponowanych przysłów, szczególnie w technikach które ostatnio u mnie widać, dlatego sięgnęłam po czółenko. Muszę przyznać że na początku było ciężko, nitka i czółenko nie chciało współpracować z ręką, ale potem już poszło. Tak to jest jak się nie ćwiczy 😂





Jak widać to zakładka.

A zakładki bardzo przydają eis przy czytaniu, no chyba, że ktoś "łyka"książki w całości 😁

Kochane dziękuje za Waszą obecność i ciepłe słowa.

Spokojnego Weekendu życzę i pozdrawiam serdecznie


25 komentarzy:

  1. Fajna zakładka, z pewnością będzie umilać czytania książek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna frywolna zakładka, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooow Reniu, ale piękna frywolitka w Twoim wydaniu! Zakładka cudna - delikatna!
    Buziaki posyłam!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zakładka i pasuje do tego przysłowia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu pierwsze przysłowie z automatu kojarzy się z zakładką do książki i tak też większość ja zinterpretowała. Frywolitkę lubię w każdej postaci tak więc Twoja zakładką jestem zachwycona.
    Niestety mnie frywolitka nie polubiła, albo tak jak piszesz za mało ćwiczyłam. Chyba warto do tej techniki podejść raz jeszcze :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Frywolitkę podziwiam u innych, a Twoja zakładka, Reniu, szczególnie mi się podoba, bo jest w "jedynie słusznym" kolorze.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna i delikatna zakładka.Wspaniale zaznaczy gdzie przerwane czytanie. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne przysłowie ale rzeczywiście trudne do interpretacji. Zakładka zawsze kojarzy się z czytaniem, to dobry pomysł. Jest urocza, taka finezyjna.
    Miłej niedzieli Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ! Podziwiam ze frywolisz Reniu !

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakładka:) mam takie frywolitkowe i świetnie się sprawdzają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalna ta zakładka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna zakładka. Pozdrawiam serdecznie Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu, śliczna zakładka, umili każdą lekturę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna, bardzo pasuje do tego wzoru ognista czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna zakładka. :)
    Dawno nie robiłam zakładek w tym stylu.
    A kto wystrugał Ci te wspaniałe narzędzia(?), są super. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam za grosze w Jastrzębiej Górze :) To 3 części połączone w 1:)

      Usuń
  16. Reniu, zakładka super, zawsze się przydaje nawet dla tych co połykają;) pozdrawi ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna zakładka, z pewnością umili każdą chwilę gdy trzeba odłożyć książkę. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam frywolitkę ! Zakładka przecudnej urody :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Frywolitkę podziwiam w każdym wykonaniu,gdyż bardzo mi się podoba a jakoś nasze drogi się nie zeszły. Teraz niestety już za późno eksperymentować.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mądre przysłowia ! "Przysłowia są mądrością narodów" - podobno. Bardzo piękna zakładka wyszła spod Twoich rąk. Podziwiam frywolitkę - zawsze !!! Nigdy jeszcze nie sięgnęłam po czółenko, choć jest ono w moim domu. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)