niedziela, 9 stycznia 2022

Podsumowanie grudnia:)

 Jakoś bardzo szybko minęło te 9 dni stycznia, ale podsumowanie musi być, bo jak wiecie, żaba znika, a ja lubię wracać do prac pokazanych w naszych zabawach:)

 

Prezentuje prace jak zwykle w/g dodawania prac. Szczegóły tutaj(klik) ale przypomnę, ze były to rzędy skrócone i wszystko  świąteczne :)




1/ Agatka


 2/ Splocik


 3/Urszula 97


 4/Ania


 5/Violka

 

 

6/Elunia

To tylko fragment, a właściwie kołnierz sweterka, w którym zostały wykorzystane rzędy skrócone. Całość  możecie popodziwiać już u Eluni:)


 

7/ Karolina


8/ Tina 


9/ no i ja  


 Jak widzicie grudzień to nie najlepszy czas na nowe zadania i większość albo wybrała świąteczne tematy, lub zdążyła wydziergać niewielkie fragmenty swoich prac, ale wiem, jak mało jest czasu na przyjemności i   dziękuje Wam za kolejny miesiąc zabawy:)

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę:)

12 komentarzy:

  1. Super prace, szczególnie że każda jest zupełnie inna. Szczególnie podobają mi się grzybki oraz czapka. Pozdrawiam i udanej niedzieli życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace mi się podobają :) Nawet te jeszcze nie skończone interesująco się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze podziwiam utalentowane dziewczyny.
    Buziaczki, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu fajne to Twoje podsumowanie i cieszy mnie ogromnie. No cóż tak jak napisałaś więcej było w grudniu pomysłów na prace Świąteczne, które każda z nas robi. Ale i tak uważam ze fajne prace powstały. Dziękuję za to podsumowanie i czas jaki poświęciłaś na zabawę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne prace powstały.
    Serdeczności Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prace i licząc fotki, wyszło 5 nie świątecznych do 4 świąteczne, czyli przewaga rzędów skróconych. :)))
    Bardzo dziękuję Tobie za cały rok zabawy, która mnie osobiście motywowała do sięgania po ukochane druty, by zrobić chociaż coś małego, bo duże formaty już nie dla mnie, ale nie mówię NIGDY.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, że się wymiksowałam z zabawy, jednak podziwiam Wasze prace od samego początku. Fajnie sobie działacie i powstają fajne prace,. Każda robi to co jej w danym momencie pasuje, jednak nauka przynosi piękne rezultaty. Pozdrawiam Reniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja to w ogóle Was podziwiam, że ciągle próbujecie czegoś nowego i nie poddajecie się :). Wspaniała twórcza różnorodność!
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne prace, ale te Twoje bombeczki to już mistrzostwo świata. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne prace :) Muchomorki skradły moje serce. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu podsumowanie super i Twoje bombki mnie wciąż najbardziej zachwycaja, nasze co roku lubie ogladac miętoszą w rekach :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)