niedziela, 16 stycznia 2022

Dzisiaj karteczki

 Miałam przymusowy reset od netu, dlatego nie było mnie u Was, pisanie z telefonu jakoś mi zupełnie nie wychodzi, tym bardziej, ze muszę się pilnować- skubany sam zmienia mi słowa i wychodzą różne dziwne, nie zawsze śmieszne zdania;)

Przygotowałam dwie kartki do Ani(klik), ale wykorzystałam tylko jedną mapkę.


 U nas lekki przymrozek, co widać na niektórych zdjęciach 😀

 





Ostatnio robiąc porządki w przydasiach stwierdziłam, że muszę zacząć je wykorzystywać- tutaj piórka, nie wiem czy dobrze zrobiłam, ale juz musi tak zostać;)

Miłej niedzieli Wam życzę i pozdrawiam serdecznie

26 komentarzy:

  1. Super Reniu że bawisz się ze mną kolejny rok. Bardzo fajne kartki Ci wyszły. Widzę na nich mój ulubiony wykrojnikowy napis na Wielkanoc.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne karteczki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze wielkanocne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne króliczki na tych karteczkach. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne karteczki powstały.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu, śliczne kartki, a piórka bardzo tu pasują.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie. I te piórka bardzo tu pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądają te piórka, obie karteczki są niezwykle urokliwe i takie stylowe.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem te piórka jak najbardziej na miejscu. Piękne kartki obie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu ! Nie wiesz czy dobrze wykorzystałaś piórka ? Oczywiście , że dobrze !!! twoje kartki wyszły cudnie !!! Są naturalne i pachną wiosną ! Szczerze podziwiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Z karteczkami jesteś 3 miesiące do przodu - gratuluję czasowej przebiegłości ;))
    Piórka i zajączki - super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu jak ja Ciebie rozumiem. Ja też nie lubię pisać z telefonu. A karteczki pięknie wyszły. Fajny efekt z tymi piórkami. Dzięki nim jest ciekawie :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki wykonałaś i dobrze wykorzystujesz przydasie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne Reniu. Przemyslane i urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne karteczki i te piórka..no cudnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczne kartki!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  17. Super karteczki :) bardzo fajnie zinterpretowałaś tę mapkę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne karteczki ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne kartki. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. A wydawało mi się, że byłam już u ciebie. Może tylko zajrzałam. Reniu Twoje karteczki są superaśne i takie typowo Twoje. Fajnie, że bawisz się dalej z nami. W końcu te karteczki kiedyś się przydadzą no nie? Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki Reniu a piórko fajnie wygląda i najważniejsze że wykorzystane i mniej przydasi w szufladkach.
    Ja z tel też nie lubię pisać, a właśnie komentuje najczęściej z niego. Czasem dodaje komentarz mysle że jest ok, po dodaniu nagle bledy i go szybko usuwam bo wstyd. Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  22. Reniu, obie karteczki prześliczne, a piórko dodaje uroku:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyszło super, obie kartki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)