niedziela, 19 grudnia 2021

Świątecznie z przysłowiami:)

To już ostatnia niedziela przed świętami ( jak ten rok zapinkala) dlatego łączę obie zabawy.

Obie czyli moją (klik) i Splocika (klik)


 

 
1. Jak w Wigilię z dachu ciecze, jeszcze się zima długo powlecze.
2. Rzecz darowana kosztuje zawsze drożej niż kupiona.

To proponowane przysłowia w tym miesiącu i wybrałam drugie- z prostych względów, teraz prawie wszystko produkuję na prezenty, a że obie przesyłki dotarły na miejsce to i pokazać mogę.
Zdjęcia kiepskie, musicie mi wybaczyć, ale to tak na szybko i w chorobie, i oczywiście bez okularów, a ja dalekowidz jestem 😀
Żałuję, że tak ostatnio mało mam czasu, bo do podziękowań i obdarowania jest wiele osób, ale 
 postaram się wymyślić coś w przyszłym roku- może jeden prezent na miesiąc? zobaczymy
Wiecie, że nie mam tylko jedną dzianinową bombkę na swojej choince? 😋 jak to mówią szewc bez butów 😂
 




Obie  śnieżynki są wzorami Oli(klik)





Cóż mam nadzieję, że oba prezenty przyniosły choć cień uśmiechu :)

Kochane dziękuje za życzenia powrotu do zdrowia, mam nadzieję, że do Świąt już się wykuruję, bo do rwy dołączyło zapalenie krtani i przeziębienie, ale takie, że wylądowałam na teście, nie, na szczęście nie jestem koronowana ;)

Z życzeniami jeszcze wpadnę przed samymi Świętami, ale już dziękuje za wszystkie przesłane:)
Buziaki

15 komentarzy:

  1. Przecudne ozdoby. A na tym zaśnieżonym świerku prezentują się zjawiskowo.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu Twoje dzianinowe bombki są genialne, sama mam 4 więc wiem bo je macałam w naturze. Chyba kiedyś na nie pokuszę ale chyba złapie za szydełko bo wrabiane wzory na drutach niestety mi nie wychodzą. Co do śnieżynek świetnie je zblokowałaś mają genialny kształt.
    Pozdrawiam i raz jeszcze życzę Wesołych Świąt i dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne ozdoby świąteczne.Bombki drutowe genialne.Zdrowia .Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ozdoby wykonałaś. :)
    Bombki są rewelacyjne, wiem co mówię, bo jestem posiadaczką takowych. :)
    Śnieżynki super ukształtowałaś, aż mam ochotę chwycić za szydełko. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Bardzo dziękuję Ci za udział w tegorocznej zabawie i cieszę się, że zdecydowałaś się na ciąg dalszy. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, cudne są te bombeczki, ale gwiazdki to absolutnie numer jeden i jestem szczęśliwa, że trafiły waśnie do mnie. Jeszcze raz z całego serca dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzianinowe bombki są rewelacyjne i też jestem posiadaczką czterech takich cudeniek :)
    Śnieżynki wyglądają jak prawdziwe, dobrze, że się nie roztopią - hihihi :)
    Pozdrawiam już prawie świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu, cudne ozdóbki:) zdrowiej szybko Kochana:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu Twoje dzianinowe bombki są prześliczne!!!! Co roku zdobią moją choinkę i zawsze zachwycają tak samo :). Kochana zdrowiej szybciutko!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne ozdoby Reniu i zdjęcia w zimowej scenerii też:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne bombki! Zdjęcia też fajnie wyszły! A przysłowie - cóż, sama prawda. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bombki są prześliczne, nic zdjęciom nie można zarzucić. Skoro tylko jedna została, to koniecznie trzeba dorobić jej komplet ;)
    Śnieżynki też piękne - takie delikatne...
    Dobrych dni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne ozdoby.
    Życzę dużo zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne są te Twoje ozdoby. Zwłaszcza oczarowały mnie te czerwone bombki. Pozdrawiam przedświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ozdoby choinkowe pierwsza klasa. Wykonane z pietyzmem. Mam komplecik bombek dzianinowych od Ciebie i co roku się nimi zachwycam.
    Dbaj o siebie i zdrowiej jak najszybciej. Ściskam gorąco <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te Twoje bombki Reniu. Niedługo je znowu zawieszę na choince💚💜💚 cudnie dziergasz 😘

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)