niedziela, 8 sierpnia 2021

Podsumowanie lipca

 Dziękuje wszystkim uczestniczącym w zabawę- wiem jak trudno teraz znaleźć czas i motywacje do tego typu robótek- doceniam Wasze zaangażowanie i trud w przygotowanie każdej z prac czy próbek.

Przypominam też o trwającym CANDY (klik) kto jeszcze sie nie zapisał, a ma ochotę wziąć udział w losowaniu takiej chusty to zapraszam:)

 

Miesiąc wakacji już za nami, a ja nadal nie umiem się ogarnąć rękodzielniczo- za dużo się dzieje i wieczorami już nie mam ochoty wymachiwać rękami;) ale pomalutku coś powstaje:)
Dzisiaj podsumowanie naszych lipcowych kwiatuszków lu gwiazdek- zależy jak niezinterpretowane zadanie.


 

Jak zwykle w/g dodawania prac :)
1/ Ania 

Ania przygotowała też i próbkę- wyszło świetnie, koniecznie zaglądnijcie :)


 2/Karolina - koc zapowiada się bardzo ciekawie:)

3/Splocik- pokazała różnicę w dzierganiu i w  wzorze, oraz przygotowała taką saszetkę na prezent- świetny pomysł, prawda?:)
 

4/Urszula97  oprócz dużych gwiazdek do okna również przygotowała próbkę wzoru:)


5/Violka mam nadzieję że wzór się na tyle spodobał, że powstanie wspomniany ocieplacz;)

 


6/ Agatka- wzór przetestowany, ale chusta zapowiada sie bardzo interesująco:)



7/Elunia e jak tylko skończysz to dodam linka gotowej pracy i tutaj:)

8/Tina wypróbowała aż trzy wzory:) Brawo:)



i moje czapusie;)



Na sierpniowe zadanie zapraszam tutaj (klik) 

Dziękuje za wszystkie komentarze- miłej niedzieli życzę i pozdrawiam Was bardzo serdecznie

8 komentarzy:

  1. Super prace z kwiatuszkami i gwiazdkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne prace. :)
    Jestem pewna, że nawet tylko wypróbowanie wzoru w zabawie, przyniesie efekt w późniejszym czasie w postaci jakiegoś wyrobu.
    Cieszę się, że nadal mogę bawić się i ręce pozwalają wykonać na drutach choćby próbki lub drobiazgi.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze podziwiam prace i zazdroszczę, że ja tak nie umiem:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna galeria, wszystkie prace są wspaniałe.
    Serdeczności Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prace powstały.
    Reniu, dziergam dalej, zużyłam połowę tego mojego motka i wiem już, że włóczki mi braknie. Tej włóczki nigdzie nie ma w PL w tym kolorze, ale właśnie dziś odkryłam, że mogę ją połączyć z inną o tym samym składzie, tylko jednokolorową. Spróbuję w sklepie stacjonarnym poszukać a jak nie, to zamówię w necie (chyba, że na grupie FB ktoś znajdzie w swoich zapasach) - i będę się modlić, by wybrany kolor pasował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace są wspaniałe, ale 1 i 3 podbiły moje serce. Buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Brawo dzielne dziewiareczki - pracowite jak pszczółeczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace powstały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)