środa, 20 listopada 2019

Polszczyzna i rękodzieło- listopad

Słuchajcie- dzisiaj jest już 20 dzień miesiaca 😩 nie wiem kiedy to przeleciało, a najgorsze że niewiele w tym miesiącu zrobiłam. Za to skończyłam jednego ufoka, który zaczęłam  jakiś rok temu.

https://reanja1.blogspot.com/2019/11/polszczyzna-i-rekodzieo-listopad.html



Podoba mi się wzór, miałam nadzieję że będzie dla Lili, ale wyszła dla niej za duża, a pruć wełnę z włosem nie będę- to czysta katorga i moja cierpliwość zdecydowanie się sprzeciwiła, dlatego wystawiam ja na Allegro Charytatywnie, może komuś się spodoba i wesprze rehabilitacje Lili.

Kolor, jak mi się wydawało będzie pasował na jesienne zadanie, ale jak już przyszło do zdjęć to tak nie było
A próbowałam w kilku miejscach, ale kto powiedział że mają to być tylko te podstawowe jesienne kolory, u mnie w tej chwili w ogrodzie jest tak:



 a tak gdy Lila wychodzi do szkoły:( , byle do Nowego Roku:)

a do czego zmierzam??
do koloru, który trudno nazwać- zamglony róż? mokre/wysuszone, herbaciane róże? nie wiem, ale wiem że wzór powtórzę jeszcze nie raz, bo komplet bardzo mi się spodobał:)






 Kolor najlepiej oddaje bardzo dojrzały owocostan łopianu- inaczej zwykły rzep ;)



24 komentarze:

  1. Śliczny jest ten kolor a do tego delikatny i pasujący w zasadzie do wszystkiego. Komplecik prezentuje się pięknie. No i to niebo na zdjęciu - bajka!
    Uściski Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik - ten wzór jest naprawdę świetny :) Jeśli chodzi o kolor, to też jak najbardziej się zgadza - dla mnie osobiście jest bardzo jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplet :) ostatnio oglądałam filmik na YouTubie tym wzorem,bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplecik!Wygląda jak mglisty listopadowy dzień;)
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urzekło mnie to przecudne zdjęcie nieba. Jak z bajki :)
    Komplecik na zimę też zachwycający.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu świetny komplecik, ale wełna to nie dla mnie , chyba bym sie zadrapała na śmierć. Bardzo ciekawy wzorek, ciekawa jestem czy to szydełko czy druty ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny komplecik, jestes mistrzynią !!! A zdjecie nieba bajeczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ cieplutki i mega przytulny komplecik:) Kolor bardzo mi się podoba, będzie pasować do większości ubrań. Jesienne zdjęcia są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny komplet!!! Kolor cudowny i jaki wzór ciekawy. Śliczne zdjęcia, niebo wymiata :)) Buziaki Reniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki piękny widok ma Lila jak wychodzi do szkoły, cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem, wiało tak że chciało głowę urwać;)

      Usuń
  11. Cudny komplecik, Reniu, bardzo podoba mi się ten wzór.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny komplecik i wzór bardzo ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny zimowy komplet w uroczy gwiazdkowy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny komplecik i na pewno swoją delikatnością otuli w zimowy czas.Zdjęcie nieba fantastyczne, a moim ogródku podobnie, jak u Ciebie.Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny i taki słodki (cukierkowy) komplecik, będzie dawał dużo ciepła w chłodne dni. :)
    Super jesienne fotki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny komplecik, a zdjęcia zachwycające!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały zimowy komplet przygotowałaś!!! Wzór zachwyca!
    Pozdrawiam serdecznie podziwiając urok nieba na Twoim zdjęciu:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcie kiedy Lili wychodzi do szkoły jest zjawiskowe.
    Choć domyślam się, że nie o zjawisko chodziło ;)
    Tez nie lubię tej pory roku, wychodzę z domu- ciemno, wracam- tez ciemno.
    Człowiek dnia nie ogląda :(

    A wzór świetny!
    Myślałam, że to druty, bo coś podobnego kiedyś dziergałam.
    A to jednak szydełko.
    Mistrzyni z ciebie! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny milusi, cieplusi komplecik <3 śliczny kolorek ma :) wiem, ze teraz trudno ze zdjęciami, ja sama się przed chwilą męczyłam z łapaniem światła :D

    OdpowiedzUsuń
  20. No rewelacyjnie to wygląda! A na dodatek ma taką formę i kolor, że będzie pasować zarówno do eleganckich stylizacji jak tych całkiem na luzie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor piękny, taki lubię. Ja go nazywam brudnym różem, lub przypudrowanym różem. Jak zwał tak zwał, wyszedł komplecik śliczny i myślę, że jest przyjemny w dotyku. Na pewno będzie się dobrze nosił.
    Pozdrawiam Reniu.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)