niedziela, 3 stycznia 2021

Ostatnie podsumowanie zabawy:)

 Kochane dziękuje !

Tabelki ostatnio nieźle dały mi w kość dlatego nie będzie to takie dokładne podsumowanie jak u Ani;)

Dziękuje za każdy miesiąc, każdą pracę którą przygotowałyście i dziękuje za każdy pozostawiony komentarz- jak ważne jest wasze wsparcie wie każda blogerka/ bloger publikujący swoje posty.

Dziękuje zwłaszcza tym z Was które wzięły udział w każdym miesiącu 

Na tą chwilę dwie z Was otrzymały drobne upominki, choć chciałabym  ofiarować każdej, to finanse nie pozwalają zrobić tego nie raz, ale kto wie co będzie w przyszłości;)



Przechodzę do podsumowania- jak zwykle w/g dodawania do żaby


 

1/Nawanna



 2/Małgosia X


 i druga praca Małgosi

 

3/OlKa


 4/Agatka

 


5/Marylka
 


6/ Splocik


 7/Violka

8/Renia
 


 

 

9/Mięta

10/Pawanna
 

11/Ania


12/ I jeszcze praca The Primitive Moon

Nadeszła nieco spóźniona, a  ja jeszcze zapomniałam  dodać ja do podsumowania- bardzo przepraszam



 

13/ i tradycyjnie, na koniec moje prace 

pierwsza pokazana tutaj 


 druga tutaj


 

Podobno na starość;) wraca się do czasów dzieciństwa i druty zupełnie już dominują a blogu dlatego serdecznie zapraszam do nowej zabawy

C&K Nauka dziergania i supłania (klik) 

link przeniesie Was do pierwszego zadania, ale proszę  zapoznać się z regulaminem ;)

Kochane dziękuje raz jeszcze i pozdrawiam 

Buziaki

24 komentarze:

  1. Super prace dziewczyny wykonały.
    Twoje chusty też są super :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ze mnie gapa, znowu nie podeslalam mojej pracy z linkiem
    https://theprimitivemoon.blogspot.com/2021/01/wisiorek-dla-krolowej-sniegu.html?m=0
    Śliczne prace, śnieżynki są przepiękne, dziękuję za zabawę i zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, dziękuję Ci za ten rok wspaniałej zabawy. I jeszcze raz za wspaniałe i cieplutkie chusty.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu dziękuję Ci bardzo za ten rok zabawy. Twoje podsumowanie to jest extra dokładne bo masz z linkami do prac, czego u mnie brakuje. Pięknie wyglądają nasze prace i mam nadzieję, że nowa zabawa będzie się cieszyć podobnym powodzeniem.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace!
    Dziękuję Reniu za cały rok wspaniałej zabawy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, śnieżynki stoją na baczność, karteczki cudowne, szydełkowe i drutowe prace prześliczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne interpretacje tematu, jak co miesiąc.
    Pozdrawiam noworocznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prace, jestem nimi zachwycony! Gratulacje!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace Reniu powstały w ramach organizowanych przez Ciebie zabaw!!!
    Twoimi chustami jestem oczarowana!
    Pozdrowienia noworoczne zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za rok wspaniałej zabawy i ciekawe tematy wyzwaniowe. :)
    Dziękuję za super niespodziankę.
    Podsumowanie, jak za każdym razem dokładnie pokazuje, jakie prace powstały w trakcie zabawy.
    W zabawie dziewiarskiej będę kibicować.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zabawę, było przednio :)
    Wspaniałości w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne prace, każda piękna i jedyna w swoim rodzaju. Brawa dla wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała galeria zdjęć! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 🎉

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne prace. I tak biało:)
    Wszystkiego dobrego Reniu w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne i różnorodne prace, ja niestety jakoś się nie ogarnęłam, żeby coś podrzucać do zabawy. Ale nęci mnie szydełko w Twojej nowej zabawie, tylko nie wiem jak będzie z czasem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prace :) wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu dziękuję za zabawę, może nie byłam obecna co miesiąc, ale coś tam dodałam 🙂
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla Ciebie i rodziny ♥️

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle pięknych prac! Miło się ogląda takie podsumowania.
    Przesyłam cieplutkie, noworoczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnóstwo pięknych prac, ale mnie najbardziej podoba się ostatnia chusta. Reniu dziękuję pięknie za cudowny podarunek.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dziekuję za dodanie mojej bizuterii 😘

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe podsumowanie! Powstała niepowtarzalna galeria cudnego rękodzieła:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)