sobota, 12 grudnia 2020

Coś zapomniane, nieidealne lub niedokończone

to właśnie taką pracę dodaje do mojej zabawy, a że to znowu coś na drutach to chyba nikogo nie dziwi- blog po woli staje się stricte dziewiarski i dobrze mi z tym;) 

Druty towarzyszą mi wszędzie, b o to jest najfajniejsze, że mogę dziergać wszędzie, co czasami wywołuje zdziwienie, uśmiechy, czasami ciekawość lub  przywołuje wspomnienia, a te lubię słuchać;)

 


Poniżej chusta z błędem, niekoniecznie widocznym dla Was, ale mnie razi, a że to kolejna wymagająca skupienia i uwagi, to nie doczekała się jeszcze opisu, tym bardziej, że muszę zmienić kilka detali, a nie wiem (jeszcze) za bardzo jak.

Zdjęcia podobne do poprzednich- załapała się do prywatnych sesji, bo chciałam ją mieć w swoim dorobku;) Myszko dziękuje raz jeszcze






To jedna z prac które dodaje do mojej zabawy 12 Prac Rękodzielniczki, będzie jeszcze coś puchatego, ale to już później:)

28 komentarzy:

  1. Piękna chusta Reniu, nie widzę żadnego błędu. Wzór jest bardzo efektowny!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja chusta ma bardzo ciekawy wzór. Błędu nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu tak pięknie robisz na drutach, Twoje chusty są wspaniałe jak i inne prace więc pokazuj ich jak najwięcej :)). Śliczna jest i ta!:)
    Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu piękna jest jak zawsze. Ja tam błędu nie widzę, ale widomo fachowiec wie gdzie się pomylił. Fajne są te żakardowe wzory.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna chusta, tak jak napisałaś, dla mnie błąd jest niewidoczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne cudeńko:) Muszę się w końcu zmobilizować i zrobić coś tym wzorem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam żadnego błędu nie widzę. Chusta bardzo mi się podoba. I wzór i kolor - super!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu, piękny jest wzór tej chusty. Podziwiam, że takie cuda potrafisz tworzyć.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Błędu nie dostrzegam, a chusta jest wyjątkowej urody! Nawet nie wiesz, jak bardzo chciałabym druty opanować, ale póki co szydełko zwyciężyło...

    OdpowiedzUsuń
  10. Superancka!
    Aż mnie korci, żeby do drutów wrócić! <3

    Ale to pracochłonne projekty a tu czas ktoś ukradł i prokuratura nadal nie namierzyła sprawcy... seryjnego zresztą!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ale cudna,na pewno wymagała dużo pracy i cierpliwości,ale warto było,bo efekt końcowy jest super 👍
    Pozdrawiam Reniu 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. podziwiam cię za te druciane piękności:)
    szkoda bo ja ni w ząb ale zaglądam zawsze i kibicuje wam w nastepnej edycji :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna chusta !!! Żakardowy wzór zachwyca. Błędu też nie widzę.
    Podziwiam Cię za te wszystkie cudowne chusty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki wzór wymaga chyba cierpliwości, ale efekt wszystko wynagradza,chusta jest obłędna :)
    Z błędami w pracach zazwyczaj tak jest,że tylko osoba która błąd zrobiła, to wie gdzie on jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chusta jest prześliczna. Nie wiem co to za wzór, ale oczu nie można oderwać. Kiedyś też robiłam dużo różnych rzeczy na drutach,mąż nawet kupił mi maszynę dziewiarska jednopłytową, ale pojawiła się alergia i trzeba było zrezygnować. Niestety kosmki włóczek, nici barwionych wchodzą w nozdrze i wywołuje kichanie,karat, łzawienie oczu swędzenie. Żałuje bardzo, ale wciąż poznaje nowe techniki rekodzielnicze i tak sobie tworzę, co lubię. Podziwiam Twoje prace i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu chusta jest prześliczna, na wzorach się nie znam ale jest piękny. Podziwiam pracę i pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kto by tam błędu szukał w takiej ślicznej, skomplikowanej chuście?!
    Przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna:) bardzo elegancka, taki zestaw kolorystyczny jest bardzo stylowy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna chusta i bardzo efektowny wzór :) Dla mnie jest bezbłędna :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny wzór ma ta chusta, ale wygląda na dość trudny, Zdjęcia piękne.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chusta cudna a uczymy sie na błędach wiec Reniu mysle ze nauka taka jest owocna a efekt i tak piękny !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wzór na chustce jest wspaniały, pomimo błędu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczna, piękny wzór na niej i moje ulubione kolory❄️🌲🎄

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj trzeba się nieźle napracować by osiągać takie rezultaty, ale satysfakcja jest tego warta :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)