niedziela, 20 grudnia 2020

Puchato i przyjaźnie

 Tytuł nieco przewrotny, ale moją pracę posyłam do Splocika(klik) gdzie wybrałam przysłowie 1, jak i do mojej zabawy 12 Prac Rękodzielniczki(klik) 

 

To przysłowie brzmi:

 1. Małe prezenty podtrzymują przyjaźń.

i myślę że jest tak uniwersalne, że cokolwiek by się przygotowało to do niego pasuje, prawda?

Co prawda moja praca jest dla Córy , ale przyjaźń między dziećmi i rodzicami też trzeba pielęgnować i może dlatego  moje się jeszcze do mnie przyznają;) 

Nie wiem jeszcze czy konkretnie to sobie wybierze jedna z nich, na szczęście wybór maja dość duży, ale przygotowałam i jestem gotowa przedstawić światu.

Już kilka dni z rzędu u nas panuje mgła, ale mam nadzieję, że zdjęcia wyszły ok.

 

Crystal- inne jej wersje znajdziecie tutaj(klik)




I obiecuję, następny post nie będzie druciany;)

Nie rozpisuję się więcej, bo i tak nikt nie ma teraz czasu czytać, dlatego na koniec wrzucam banerki.

Z życzeniami wpadnę w Wigilie;)




W tej chwili mgła  jest jeszcze gęstsza



15 komentarzy:

  1. Piękna chusta i piękny prezent.W punkt do przysłowia.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta jest prześliczna, a podarowana w prezenie jest niepowtarzalna. Mgła, szron, oblodzone drzewa i krzewy u nas też od kilku dni taka pogoda. Uściski.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna chusta, Reniu. I potwierdzam że matka i córka mogą być najlepszymi przyjaciółkami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna chusta to mało powiedziane. Jest CUDNA, z pewnością bardzo mięciutka. I podziwiam każdą w Twoim wydaniu. Pozdrawiam serdecznie i Radosnych Świąt, Spokojnych Świąt w zdrowiu i szczęściu rodzinnym. Niech dostarczą tyle optymizmu by wystarczyło na każdy dzień 2021 roku. Pozdrawiam i serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu ta twoje chusty są mega, ja tylko nie mogę wyjść z podziwu kiedy Ty je dziergasz, bo to przecież bardzo pracochłonne zajęcie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Szara, ażurowa chusta z ciekawej włóczki świetnie pasuje do oszronionego tła. Mgła ma w sobie coś tajemniczego, dziś wybraliśmy się na spacer po znanej okolicy, ale mgła i oszronione rośliny sprawiały niesamowite wrażenie. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna piękność w Twoim wydaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała chusta w kolorystyce dokładnie pasującej do otoczenia mglistego i tajemniczego.
    Bardzo dziękuję za rok wspólnej zabawy u Ciebie i u mnie. :)
    Mam nadzieję, że znajdziesz trochę czasu, by pobawić się w kolejnej edycji. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna chusta Reniu,podziwiam za ogrom pracy 🙂 serdeczności ślę 😘

    OdpowiedzUsuń
  10. wow chociaż się wirtualnie otuliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna! Lubię ten kolorek i asymetrię... i wzorek piękny. Niby szron, a ciepło się robi od patrzenia na tę chustę. Pięknie obfotografowana :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak - małe prezenty podtrzymują przyjaźń. A najbardziej miłe są te niespodziewane. Piękna chusta.

    Pozdrawiam przedświątecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie zwyczajnie brakuje słów by opisać zachwyt nad tą chustą (zresztą wszystkie Twoje mi się bardzo podobają). Jest przecudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chusta śliczna. Na pewno ucieszy kogoś kto otrzyma w prezencie. Tego typu prezenty mają te zaletę że ciągle przypominają nam obdarowującego.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)