sobota, 3 października 2020

Podsumowanie września

Kochane dziękuje za udział w kolejnym miesiącu zabawy. Powstały piękne rzeczy, ale nie będę się rozpisywać tylko popatrzcie jak szeroka może być interpretacja tematu


 

Jak zwykle przedstawiam prace w/g dodawania 

1/ Renia


2/MałgosiaX 

3/ Nwanna


 


4/The Primitive Moon 

5/ Justynka

6/ Splocik



7/Evi Passjonatka 


 

8/ Violka 


9/Ania I 


10/Mięta 


11/OlKa 


12/Agatka 


13/ na końcu jak zwykle pokazuję moje prace a było sztukowo nieco więcej, wiec jak ktoś jest ciekawy to zapraszam;) tutaj (klik)  

Nie będę ukrywać, ze najbardziej ucieszyły mnie chusty, ale jeżeli zaglądacie to wiecie , ze chusty są na tym blogu bardzo często i to taki mój malutki, tyciutki bzik;)

U nas w końcu rozgościło się słoneczko i choć wieje, że chce głowę urwać to warto wygrzać się w ciepłych promieniach co i Wam życzę. Dziękuje za wszystkie komentarze i za to że jesteście. Buziaki


21 komentarzy:

  1. Reniu, jesienna różnorodność prac jest super.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak jesień jest różnorodna, tak prace jesienne są zróżnicowane. :)
    I wszystkie bardzo ciekawe i śliczne. :)
    Omyłkowo dodała się fotka z kartką Evi pod moją pracą.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Duża różnorodność technik ale jest co podziwiać bo wszystkie prace są bardzo kreatywne.
    Miłej niedzieli Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu prepiękna galeria! Śliczne prace!!! Mnie też chusty zauroczyły bardzo :))). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam pomysłowość w interpretacji tematu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Reniu podsumowanie i co dziwi najbardziej jeden temat a tyle różnych i pięknych inspiracji.
    Pozdrawiam i dziękuję za podsumowanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne podsumowanie Reniu, grzybki skradły moje serce :) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  8. Za każdym razem zaskakuje mnie galeria prac - różne techniki, kolory, różne przedmioty, a wszędzie widać JESIEŃ.
    Pozdrawiam Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna kolekcja prac .Rozne techniki, super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna i jakże różnorodna i kolorowa jest ta jesień. Dziewczyny stworzyy cudne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała galeria cudnych prac! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pięknie i kolorowo! Fantastyczne prace:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna galeria:) Wszystkie prace fajne,a jakie kolorowe,jak prawdziwa ciepła polska jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Grzybków Nawanny chyba nic nie przebije.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe prace, każda z dziewczyn inaczej zinterpretowała temat. I to jest fajne. Tylko żałuję ja, że nie ma tu mojej pracy.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe prace. Niesamowicie kreatywne podejście do tematu. Tyle różności a łączy je jedna myśl. Brawo Reniu. Fajna zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne różnorodne prace. Galeria zachwycajaca.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuje za przygotowanie Galerii, piękne interpretacje tematu.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)