sobota, 10 października 2020

Jesienna deklinacja czyli 10 praca

 Szczegóły tutaj, a ja dzisiaj pokażę Wam moją wersje na naszą zabawę w cyklu  "12 Prac Rękodzielniczki"


 

Właściwie sama się zastanawiam, ale wychodzi mi wołacz ( chyba?) Polska Złota Jesień i obie prace się dopasowują:zresztą zobaczcie same:

Złota- wystarczyło wysuszone hortensje lekko spryskać złotą farbą w spreju i mam ozdobę w stylu glamour - zawsze pięknie ozdobi każdy pokój.


w pokoju zdjęcia wychodziły kiepsko, dlatego poszłam z koszykiem do ogrodu- jak widać kwiaty nie są oblepione farbą, nie wszystkie też jednakowo nią spryskane, ale chciałam uzyskać naturalny efekt



Sweterek na cieplejszą pogodę niby prosty, ale trochę ekstrawagancji musiałam dodać- i to wcale nie o wzór chodzi a wiązania na rękawach- plus pęknięcia na bokach- pasuje i do spódnicy i do spodni, bez względu czy to eleganckie spodnie materiałowe czy zwykłe dżinsy. Dodatek moheru nadaje mu puszystości, ale dla wrażliwych osób nie polecam, lekko podgryza;)






 Spódnica ma chyba ze 20 lat i co pewien czas wraca "na salony", a że zawsze lubiłam plisowanki, to mam nadzieję w niej jeszcze pochodzić;)

Spokojnej niedzieli i dużo zdrówka Wam i Nam życzę.


I to na tyle


25 komentarzy:

  1. so very pretty - elegant, cozy, and exquisite knitting!

    OdpowiedzUsuń
  2. Złota hortensja mega piękna a sweterek cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, piękności same. Sweter to wyższa szkoła jazdy jak dla mnie, a hortensje uwielbiam, więc i ta wersja jest zdecydowanie dla mnie. Świetny pomysł :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweterek jest świetny, z podziwu wyjść nie mogę hoho! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu świetny pomysł z tymi hortensjami ale sweterek to mistrzostwo świata. Co prawde nie dla mnie bo ja wrażliwa na gryzienie ale sam wzór i wykonanie boskie. Uwielbiam takie ażury jak na rekawach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne hortensje, a sweterek rewelacyjny! Niestety mam zbyt wrażliwą skórę, dla mnie tylko bawełna;)
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek prześliczny, a złota hortensja to fajna jesienna ozdoba. Super pomysł.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Złota hortensja wygląda bardzo dekoracyjnie, Reniu. Podziwiam sweterek, jest prześliczny, ale raczej bym go nie włożyła, bo mam taką nadwrażliwą skórę, że nawet lekko gryzące materiały odpadają.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterek jest przepiękny. I tak jak mówisz w towarzystwie plisowanej spódnicy robi się elegancki i romantyczny, a przy jeansach pewnie nada lekkości i delikatności całej stylówce.
    Hortensje zawsze mi się podobają i w złocie równie im pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjna jest ta złota hortensja i na tle zielonych iglaków prezentuje się cudnie.
    Sweterek bardzo mi się podoba, ale gryząca włóczka już mniej. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny sweterek,złota hortensja jest super dekoracją.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny sweterek i dekoracja z hortensją cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł z tymi hortensjami a sweterek rewelacja. Jak ja bym chciała robić takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ten pomysł z hortensjami, a sweterek, cóż, pierwsza klasa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny sweterek Reniu, taka klasyczna elegancja z nutką fantazji.
    Pomysł na dekorację z hortensji ciekawy, wyglądają ślicznie.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hortensje prawdziwie złote. wspaniały efekt i wspaniała dekoracja. Sweterek zaś to cudo. wzór na rękawach znam i wiem ,że nie łatwo się go dzierga. Mnóstwo uwagi i skupienia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu napisałam sługi komentarz i go wcięło i jestem wkurzona.... hortensje przyćmił cudny sweterek , jestem pod wrażeniem Twoich zdolnych łapek, sweter jest niezwykle delikatny, elegancki, dostojny i niepowtarzalny :) a plisowane spódnice tez bardzo lubie , mam granatowa :):):) usviski Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sweterek piękny :) i rzeczywiście będzie pasował do różnych stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny sweterek, dawno drutów nie miałam w rękach, a hortensje na złoto już widziałam i bardzo mi sie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  20. Hortensje w ubiegłym roku również potraktowałam złotym sprayem i zrobiłam wianek z nich z liśćmi jesiennymi, jarzębiną. Musze jechać na działkę i przywieźć sobie kwiatostany. A sweterek świetny choć nie dla mnie, strasznie nie lubię gdy mnie coś gryzie:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny ten sweterek :) Nawet nie wiedziałam,że można żywe kwiaty spryskać farbą i będą całe.Super efekt:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)