środa, 23 września 2020

Post gospodarczy

Następny post będzie ;)

                                             ( strasznie mi się ten emotikonek podoba;)

ale dzisiaj,  gospodarczy, bo porządki jesienne trzeba zrobić zanim znowu zapomnę i wszystko mi gdzieś poucieka.

 

Nie tylko blogger się ostatnio zmienił, bo taką niespodziankę zrobiło mi też Allegro.

Też muszę się nauczyć od nowa. 

Nieco inny formularz dodawania ofert na Charytatywni Allegro(klik) i zupełnie nowe miejsce. Ale sa też zmiany na lepsze, choć opcja "kup teraz" jest już dostępna, tak samo jak paczkomaty, bo nie wszystko opłacało się wysyłać pocztą.

Czy kogoś to obchodzi? nie wiem, ale lubię przejrzyste i proste sytuację, wiec piszę ;)

Druga sprawa to przesyłki, które mnie zaskoczyły- Dziewczyny jesteście wielkie, dziękuje:)




 

Od Agatki (klik)już jakiś czas temu dotarła paka z dobrociami zapakowanymi w słoiczki, które chyba wszyscy kojarzymy z Agatka właśnie:) oczywiście słodycze i pyszne herbatki, jak i kawa dawno zostały pochłonięte;)

 Tina (klik)sprawiła mi równie wielka niespodzianką- napisałam gdzieś,kiedyś, coś, a Ona to zapamiętała i postanowiła mi podarować. 

No i nasza Ania(klik) kochana, zawsze pamięta o dniu,o którym ja niekoniecznie chcę pamiętać , a właściwie o liczbie zwiększającej sie co roku;)

I to by było na tyle;) Pozdrawiam serdecznie i dziękuje że zaglądacie:)

20 komentarzy:

  1. Reniu wszelkiej pomyślności, zdrowia i jak najmniej trosk życzę :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu, wspaniale zostałaś obdarowana. Wszystkiego najlepszego, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie prezenty, 100 lat, zdrowie i pomyślności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Reniu Reniu zatem dołączam spóźnione 1000latek i moc uścisków 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty Reniu. Ja również życzę Ci zdrówka, miłości, radości i nieustającej weny twórczej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko się zmienia, niestety nie zawsze te zmiany wychodzą na dobre... Wszystkiego najlepszego Reniu, 100 lat i zdrowia jak najwięcej! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu u mnie pare dni temu też ta cyferka sie zwiększyła, co zrobić tak juz jest hahha. Licznik nam sie kręci ale najwazniejsze aby zdrowie nam dopisywało i wena twórcza. Kochana najlepszego, dużo zdrowia, miłości, radości i jak najmniej trosk😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. Świetna opcja jest wykupienie na allegro pakietu smart. Ja mam od marca i za żadna przesylkę jeszcze nia płaciłam bo zazwyczaj są powyzej 40zł. Raz zainwestowane 50zł daje możliwość przesylek przez caly rok bezpłatnie. Polecam

      Usuń
  8. Kochana, wszystkiego najlepszego, zdrówka i spelnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu 100 lat, wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń.
    Piękne prezenty, jednak najważniejsza jest pamięć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego Reniu:)
    O zmianach nie chcę pisać, bo jeszcze mnie trzęsie, nie chce mi się nawet wchodzić na bloga:(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego, Renatko. Cudownie być tak obdarowanym. Szkoda, że nie mam Twojego adresu, bo chętnie bym Wam czasami coś wysłała. A zmiany internetowe... Z czasem się do nich przyzwyczaimy.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Latka lecą to prawda, ale miło jest jak o nas pamiętają znajomi. Spóźnione, ale z serca Reniu wszystkiego dobrego na kolejny roczek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Królewny rodzą się we wrześniu :-) Sto lat Reniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty :)
    Fajnie że allegro nareszcie dodało paczkomaty do wysyłki, bardzo ich brakowało:) czasem korzystam z allegro charytatywni:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prezenty.
    Wszystkie najlepszego i spełnienia marzeń!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Najważniejsza jest pamięć o innych. Wspaniałe prezenty. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prezenty, Reniu spóźnione sto lat i wszystkiego najlepszego.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego Reniu; zdrówka, ciągłej weny i dalszych pięknych projektów:))

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)