sobota, 19 września 2020

Kolejny miesiac z kartkami

Tak na szybko i na chwilkę wpadam, bo słoneczko za oknem zachęca do pracy, ale temperatura trochę mnie- 6 st. C- dla mnie, ciepłolubnej to nie jest komfortowa temperatura, ale trzeba sie będzie przestawić i już;)

 

Pomarańczowy wywołał u mnie mieszane uczucia- nie przepadam za tym kolorem, a jedynie dopuszczalny jest pod postacią pomarańczy i mandarynek:) z trudem, ale zrobiłam jedną kartką, w takim rozmytym pomarańczem, a właściwie to bardziej łososiowym kolorem z niewielkim dodatkiem. 

Są też róże i sznurek i mam nadzieję, że kartka może być zaliczona i wysyłam ja do Ani (klik);)


 





Udanego weekendy Wam życzę i dziękuje za wszystkie komentarze:)

26 komentarzy:

  1. Fajna karteczka! Świetnie sobie poradziłaś z wytycznymi.
    Miłego dnia Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i super! pomarańcz wcale nie jest łatwym kolorem, nawet w połączeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu super jest. Fakt zestawienie niezbyt szczęśliwe ale przez to mogę podziwiać Waszą kreatywność. Jak dla mnie super.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna różana kartka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu, wspaniale sobie poradziłaś z tym niełatwym kolorem. Taki łososiowy odcień bardzo mi się podoba.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci wyszła pomimo pomaranczowego.Ja też za nim nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kompozycja, karteczka bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten ból, gdy trzeba zrobić coś w kolorze, którego się nie lubi ;) Ale Ty wyszłaś z tego obronną ręką, karteczka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tam, nie ma co narzekać bo kartka jest bardzo urokliwa. Bardzo ciekawy jest ten łososiowo pomarańczowy odcień, wygląda ekstra. Miłej niedzieli Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna wyszła, świetna kompozycja i ten pomarańcz przełamany bielą :-)
    Ja bardzo lubię pomarańczowe aksamitki i liliowce, a moja pomarańczowa róża króluje w kwiatowej części ogródka :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu pięknie wyszło!!! Rzeczywiście na pierwszy rzut oka wytyczne mogły zaskoczyć, ale jak się okazuje ślicznie można wszystko połączyć :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna karteczka.Też nie przepadam za pomarańczowym kolorem.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna karteczka Reniu,a ten pomarańcz wcale nie jest taki zły -:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna kartka, a te wytyczne rzeczywiście nie były takie oczywiste, ale Ty poradziłaś sobie wyśmienicie :-) Jest pięknie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna karteczka, ja też miałam problem z tym kolorem..

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie pomarańczowy tylko w soku pomarańczowym ;)
    więc rozumiem problem

    Ale wyzwanie jest wyzwanie i trzeba się z nim zmierzyć.
    Dałaś radę koncertowo.
    Nie ma złych kolorów, bo nawet te nielubiane można, jak widać pięknie zaaranżować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna jest, odcień pomarańczowego ogromnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna jest ta karteczka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Niczego sobie. Czarny listek bardzo ładnie kontrastuje i o dziwo ożywia kartkę. Powinnaś być z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)