niedziela, 23 sierpnia 2020

Wsi spokojna, wsi wesoła

 To jedna z 12 pieśni Jana Kochanowskiego, choć tak na prawdę tekst mówi o wiośnie, to mnie ten cytat zawsze się kojarzył z słonecznikami, a to one w tym miesiącu są obowiązkowe u Ani (klik)

Oprócz słoneczników są i kropki i żółty również,ale czy wystarczy, by Ania uznała, że wszystkie trzy wytyczne spełniłam, sie zobaczy;)





Kochane dziękuje za komentarze, pod moimi xxx

Wiedziałam, ze niektórych zaskoczę, ale nie aż tak;)

spokojnej niedzieli Wam życzę i pozdrawiam serdecznie

23 komentarze:

  1. Piękne karteczki :) Uwielbiam słoneczniki, zawsze kojarzą mi się z wakacjami spędzanymi u kuzynostwa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię ten cytat, kartka słonecznikowa super, bardzo wdzięczny temat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne słoneczniki rozkwitły na Twoich kartkach:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, słoneczne kartki i takie radosne. Masz rację mnie też ten tekst zawsze się z latem i letniskiem kojarzy :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu w tym miesiącu przyjmuję wszystko jak leci. Wszystkie trzy wytyczne są na kartkach więc spoko zaliczam. Swoja droga świetne te kartki, mnie się bardzo podobają.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jakie śliczne ! ja uwielbiam takie słoecznikow klimaty Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoneczniki uwielbiam, zwłaszcza te rosnące w polu🌻💛🌞🤗
    Karteczki bardzo ładne🌸😄
    Pozdrawiam serdecznie na miły dzień, tydzień cały☕🧁🦋🌼😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje karteczki są takie...sierpniowe- idealne do pory! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu bardzo ładne, radosne, słonecznikowe karteczki. Bardzo podoba mi się ta druga - słonecznik ma ciekawe płatki :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie śliczne karteczki. Słoneczniki to wieś i lato:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo radosne karteczki! Słoneczniki to takie kwiaty z wielka pozytywną energią. Takiej energii życzę na kolejne miesiące:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu, prześliczne karteczki, bardzo letnie i słoneczne. Super jest ten słonecznik z serwetki - rewelacyjny pomysł.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki, szczególnie ta z sielskim widoczkiem.
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne słoneczne kartki.
    Podoba mi się bardzo wiejski obrazek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam słoneczniki, w Twoim wykonaniu słonecznikowe kartki wyszły świetnie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiejsko, sielsko i urzekająco - wspaniały pomysł na interpretację wytycznych.
    Uściski Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, uwielbiam słoneczniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo sliczne i wyjatkowe karteczki Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bo słoneczniki są wiejskie i już!
    Nie spotkamy ich w mieście, nie spotkamy na łące.
    Tak jakoś przypisane są do chat i ludzi. Jakby szły razem z nimi..

    Piękne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie również słoneczniki kojarzą się z latem. Pięknie je wkomponowałaś w swoje karteczki. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)