sobota, 8 sierpnia 2020

Podsumowanie lipca

 Mamy już połowę wakacji za sobą i nie wiem, czy ja jakoś w tym roku mało ogarnięta jestem, czy ten czas zaczął szybciej zapinkalać, ale nie wyrabiam się zupełnie, dlatego z opóźnieniem, ale jest;)
Blogi przycichły w ostatnich tygodniach ( choć mam wrażenie, ze kwarantanna wcale się nam nie przysłużyła) jest mnie prac, ale za to jakich! Kochane dziękuje Wam bardzo za pamięć o zabawie i za udział. Jak zwykle w/g kolejności dodawania z moimi na końcu

 

 

1/ MałgosiaX

 2/ Ania Iwańska

3/ Splocik

 4/Violka

5/ Agatka 


 

 6/Nawanna

7/EviPassjonatka 

 8/Marylka


 9/The Primitive Moon

 10/ Pawanna

 11 i12 to juz moje prace

pierwsza tutaj(klik)

 druga tutaj(klik)

 Kochane dziękuje raz jeszcze wszystkim biorącym udział w zabawie i zapraszam na sierpniowe wytyczne (klik) 

Tak samo dziękuje wszystkim komentującym- bo dzięki temu nam się chce działać dalej :)

Spokojnego weekendu życzę i pozdrawiam serdecznie

12 komentarzy:

  1. Piękne i różnorodne prace!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu, jak zawsze zachwyca mnie różnorodność interpretacji tematu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne prace ! Każda inna i każda zachwyca :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pracę,rozmaite techniki,miło oglądać .Ja też nie wiem gdzie się ten czas przeniósł a może uciekł. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prace są cudowne, wspaniale się na nie patrzy :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, kolorowe prace. A te Twoje bursztynki zachwycają bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu niestety nastał czas pakowania co się da w słoiczki poza tym taka pogoda kompletnie nie sprzyja robótkowaniu. Tym bardziej bardzo Ci dziękuję za to podsumowanie i wkład pracy. A prace choć może mniej ale za to jakie extra !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne prace :) I super,że chciało ci się w taką pogodę przygotować to zestawienie.
    Ja mam tyły :( ...ale nadrobię...choćby dla siebie samej ;)Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. :);):) swietne podsumowanie Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety kwarantanny i inne wirusy nie przysłużyły się żadnej dziedzinie życia :(
    I na pewno miały wpływ na życie blogowe skutecznie odciągając uwagę od robótek.
    Ja (podobnie jak wielu innych )zdecydowanie w ostatnim okresie mam więcej pracy i jestem niemiłosiernie zmęczona. Więc na przyjemności i robótki nie zostaje już nic :(
    Oby ten dziwny czas skończył się jak najszybciej.

    A brawa dla tych które znajdują czas w tym zapędzeniu aby stworzyć takie piękne prace.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prace dziewczyny stworzyłyście :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)