środa, 27 listopada 2019

Zapomniana paleta:)

Pisałam już w poprzednim poście, że listopad mi przeciekł przez palce i to tak skutecznie, ze zapomniałam wystawić post z kartkami i Anulkową (klik)paletą, dlatego mocno tym faktem zdziwiona szybciutko pokazuje co przygotowałam.

http://iwanna59.blogspot.com/2019/09/jesien-i-zima-z-paleta-kolorow.html

Dwie dość proste kartki,  ale takie ostatnio najbardziej mi sie podobają.
niestety minimalizm moich Koleżanek jest dla mnie nie do osiągnięcia, ale wciąż próbuję.
Kolory moje ulubione, jeśli chodzi o kartki Bożonarodzeniowe, czerwień, biel, niebieski, trochę złota, beżu i zieleni  i oczywiście obowiązujące w tym miesiącu ramki, choć u mnie te ramki prezentują sie nieco inaczej- w pierwszej okala złotem gałązki ostrokrzewu

 a tutaj biała w środku rozgwieżdżonego tła

 Aniu, mam nadzieję, ze sie nadają:)

i To tyle na dziś.
Buziaki przesyłam:)

22 komentarze:

  1. Obie są śliczne i pełne świątecznego klimatu choć ta z bielą podoba mi się bardziej :)
    Uściski Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że się nadają, obie są cudne. Złota rameczka z gwiazdkami piękna tak samo zresztą jak ta biała wykrojnikowa rameczka z gwiazdami. Jest minimalistyczni i jest cudnie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, Reniu, bardzo podobają mi się te rameczki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne.
    Teraz do koperty i niedługo będzie czas je wysłać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki i rameczki Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie kartki śliczne. Lubię te choinki, ładnie na kartkach się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że sobie przypomniałaś, bo dzięki temu mogę je podziwiać.Świetne są, szczególnie ta druga bardzo mi do gustu przypadła. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie śliczne, ale druga dla mnie najpiękniejsza.
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie są świetne. Bardzo lubię ostrokrzew a w drugiej piękny
    zimowy widok:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te kartki, widać u Ciebie "lekkość" w ich tworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czasem tak jest, że za szybko wszystko leci, ale dobrze że sobie o karteczkach przypomniałaś, bo jest co podziwiać :-) Bardzo ładnie się prezentują :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ostatnio z wszystkim się spóźniam i nie wiem gdzie mi dni uciekają:( Dopieo był 15-sty, a tu już dziś ostatni...
    Bardzo ładne kartki, obie. Choć ta biało granatowa z jelonkami jakoś tyci więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie to akurat cieszy, że listopad się skończył:-) chyba też powinnam się za świąteczne kartki zabrać. Śliczne kartki Reniu, mnie przypadła do gustu bardziej ta niebiesko - biała. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze karteczki Reniu. Lubię najbardziej, proste delikatne karteczki.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne karteczki :) Bardzo świąteczne

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne świąteczne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne karteczki, zima, święta - wszystko na nich jest :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)