wtorek, 29 października 2019

Moje jesienne dziergawki

Skończyłam w wymierzonym przez siebie czasie- bardzo nie lubię odkładać robótek,ale muszę przyznać, że ten projekt dał mi lekko popalić i chwilami miałam z nim pod górkę.




Plaszczyk u mnie jako narzutka wydziergany z wełny, częściowo z domieszką, częściowo z 100% okazał się ciepły i w miarę miły, choć osoby wrażliwe na pewno będzie lekko podszczypywać.
Zdjęć na ludziu nie będzie- nie wyszły, ale w wersji leżącej wygląda tak ;)


Kolejna chusta wróciła już z testów;) Testerką była Danusia (klik) 
i tak wygląda chusta w Jej wykonaniu
 


a moja wersja wygląda tak
Magnolia- tak mi się skojarzył ten wzór:







Wzór rozpisany przeze mnie, w czasie gdy kwitła magnolia, czyli wiosną, ale dopiero teraz udała się ją opisać w pdf i poddać testom. Kolejne czekają w kolejce, ale jeżeli znajdzie się chętna to szukam testerki do "Babiego Lata"

35 komentarzy:

  1. Fabulous knitting and patterns. Lovely drape! 😍💗🌹💗😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu kiedy Ty to robisz ? Świetnie wyszedł ten płaszczyk. Szkoda że zdjęcie na ludziu nie wyszło :-) Rewelacyjne wszystkie dziergawki, a Magnolia mi się niezwykle podoba i jak się ogarnę i skończę to co mam zaczęte.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę swój płaszczyk potraktowałaś po macoszemu. Taka śliczna praca i tylko jedno zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu było więcej ale wyszły bardzo źle. Jak sie poprawi pogoda to zrobie na manekinie. Wiecej zdjęć z czasów produkcji było na Welniankach i Fb

      Usuń
  4. Płaszczyk i chusta są rewelacyjne!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek jak gryzie tzn grzeje:)
    wow te chusteczki magiczne zwiewne znajda na pewno właścicieli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny płaszczyk <3 , i magnolia cudna !

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu podziwiam, płaszczyk wyszedł rewelacyjny,a Twoje chusty zawsze piękne :)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny kardigan i chusty wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magnolia... piękna nazwa i piękne wykonanie :)
    Płaszczyk super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super fajny sweterek sobie zrobiłaś:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusty piękne ale płaszczyk mnie zachwycił. Mam go w planach tylko nie wiem z czego zrobić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko urocze! Chusty i płaszczyk - majstersztyk :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Brawo, brawo, brawo!
    Piękna robota - śliczne wdzianko i równie urokliwe chusty.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, ślicznie wyszedł ten płaszczyk - "na ludziu" na pewno wygląda pięknie.
    Chusty śliczne, jestem zachwycona.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Reniu, niesamowity ten płaszczyk! I chusty też przepiękne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. O rajuśku... Reniu chylę czoła! Tobie dał płaszczyk w kość?! To co ja bede o nim myslec jak go skończę ?!😂😬 swietna robota a w chuście sie zakochałam 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Reniu, cudny sweter zrobiłaś, jestem pod ogromnym wrażeniem, jest super :-) szkoda, że mam tak mało czasu i tak daleko do końca :-( Chusty cudne, wszystkie, piękny wzór opracowałaś :-) Prześliczny :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne rzeczy pokazujesz!Wzór chusty rewelacyjny, a one delikatne jak mgiełka.
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Reniu, szczerze podziwiam. Ten płaszczyk prezentuje się rewelacyjnie. Nie dziwię się, że jesteś zmęczona. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne dziergadełka, a płaszczyk to już cudo! Piękny jest! Wyszedł wspaniale! Miłego dnia Reniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chusty są naprawdę cudowne, aż żałuję, że nie mogę ich pomacać na żywo :) Ale jeszcze bardziej zaciekawił mnie płaszczyk - koniecznie wrzuć więcej zdjęć jak znajdziesz chwilę czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Reniu podziwiam i płaszczyk i wszystkie dziergadełka. Pięknie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie sweterek wypadł, mój jeszcze daleko w polu, dopiero mam 32 kwadraty. Chusta magnoliowa przepiękna.Może kiedyś spróbuję, gdy większej wprawy w dzierganiu nabędę. Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Magnolia (w Twoim wykonaniu) pierwsza jest zachwycająca, wszystkie chusty, ale ta jakoś do mnie przemówiła najbardziej, aj ten kolor. Płaszczyk genialny. Szkoda, że zdjęcia nie wyszły, ale i tak widać, że płaszczyk wyszedł Ci wybornie. :) Pozdrawiam bardzo serdecznie. :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Płaszczyk świetny. Chusta ,,Magnolia" bardzo mi się podoba
    i piękny kolor;0

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz silniczek w dłoniach:) Tak szybko ten sweterek zrobiłaś i jeszcze chusty na dodatek.Śliczne wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem pod wrażeniem tej narzutki...
    Jest bardzo, bardzo w moim stylu!
    Nosiłabym tak jak u góry... nie do jeansów ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety sukienki czy spódnice noszę od wielkiego święta ;)

      Usuń
  28. Powalił mnie na kolana ten płaszczyk. A chusta jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)