piątek, 25 października 2019

Jesienna paleta u Ani

Po tytule wiecie już o co chodzi i dobrze, bo nie mam weny do pisania i tak juz siedzę kilka minut i sie zastanawiam coby tu napisać:(

http://iwanna59.blogspot.com/2019/09/jesien-i-zima-z-paleta-kolorow.html



Dlatego nic nie piszę i pokazuję co tam przygotowałam.
Z palety wybrałam tym razem niebieski złoty( beż) i biały
Miały być listki i choć są mało widoczne, to jednak są





Prosto i minimalistycznie mi wyszło, ale tak to jest gdy głowa i ręce zajęte czym innym, ale koniec miesiaca za pasem i trzeba było sie sprężyć.
Aniu mam nadzieję, ze jednak nas przygarniesz;)

Miłego weekendu Wam życzę, korzystajcie z pogody,  bo straszą, ze idzie ochłodzenie:(

20 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki! Listki widać, więc nie musisz się obawiać.
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są i słów do nich nie potrzeba :). Uściski Reniu i miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki niby skromne bo proste a jednak bogate ... podobają mi się :)
    Przyjemnego weekendu Reniu ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się podoba taki minimalizm, świetne kartki :)
    Miłego dnia ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja lubię taki minimalizm - podobają mi się Twoje kartki.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne skromne czasem się najbardziej podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne, świąteczne kartki. A listki widać wyraźnie :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja tam lubię minimalizm, odpoczywam przy nim:-) I wcale nie jest tak skromnie w końcu złoto z bogactwem się kojarzy;-) Pozdrawiam i udanej niedzieli życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, oryginalne kartki wykonałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne karteczki, bardzo mi się podobają, szczególnie kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczki sąprześliczne. Wykrojniki często robia cała robotęna kartkach. Karteczki prawdziwie świąteczne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki i w jedynie słusznej kolorystyce :-) Lubię takie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się takie dwukolorowe kartki. :)
    Twoje są śliczne. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu, bardzo podobają mi się te kartki, szczególnie druga.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezwykłe są te Twoje karteczki, Reniu. Niby niepozorne, a jednak mają w sobie to coś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne karteczki Reniu:) granaty pieknie kontrastują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawa interpretacja tematu. Piękne kartki, a listki są wystarczające widoczne, więc bez obaw. Brakiem literackiej weny się nie przejmuj, wróci. Też tak czasem mam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu, prześliczne nocne i świąteczne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Reniu pewnie że przyjmę, super kartki. Podoba mi się takie zestawienie kolorystyczne granatu ze złotem.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne karteczki i mają klimat świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)